MammatillMolle

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Sandra - 28 december 2010 12:09

Grattis Linda o Henke till eran lilla dotter : )

 

Nu vill jag att tiden skall gå fortare så jag också kan få föda igen!

Saknar den där bebis tiden när man kommer hem.

Och denna gång vi kommer hem från BB så kommer vi ha en Målle springandes mot dörren och vilja se på sin lillabror/lillasyster : )

I morgon har jag gått 8 fulla veckor o går in i vecka nio.

Tiden går inte fort nej!


Men iaf.

Idag när Robin kommer hem så skall jag be han ta upp Målles växasäng. Så skall jag fixa iordning en sänghörna till Målle i vårat sovrum. Men han får inteligga i sängen själv ännu, han kan ju rulla ut. Men på dagarna tänkte jag ha han där.

vet precis hur jag skall ha det, han kommer få så mysigt.

Sen när Bebisen kommer så skall spjälsängen upp också.

Undra hur vi skall få plats, men det löser sig väl. 7 månader kvar ju : )


Neeeej, Martina ta o tryck ut ungen nu!!!

Av Sandra - 28 december 2010 11:42

Natten har varit BRA, vi har fått sova alla tre, förutom när Målle skall snutta på tutten : ) Vi vaknade halv nio i morse, och jag började städa direkt. Målle hjälpte självklart till. Så lite har vi fått gjort iaf.... Dammsugit, dammat, plockat, tvättat, städat hela Målles rum. Ja, typ det har vi gjort! Har bara toaletten kvar, men den tar jag när Robin kommer hem! För när Målle vaknat så kommer Tuva o Johanna på fika : )


  


Annars händer ingenting speciellt.

I morgon skall Robin in o tatuera sig.

Jag vill med tatuera mig.

Tror det blir Målle o hans personnummer.

Men vart det vet jag inte!!


Hejhej!



Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards