MammatillMolle

Alla inlägg under april 2010

Av Sandra - 29 april 2010 22:23

Satan i gatan vad jag och Robin har fixat här hemma idag/kväll. Har rivit ut en hel vägg här i lägenheten, så nu är det öppet och ljust, supersnyggt. Blev riktigt nöjd. I morrn skall vi måla väggarna vita och fixa vår säng : ) Efter det skall jag träffa Johanna för att höra en massa smaskiga grejer . Sen blir det att träffa kusiner och kusinbarn hemma vid Mamma och Pappa på fika, myspys! På söndag hoppas vi på att få träffa Pauline, Oliver och Micke.


Btw. ikväll kom Tora, Thomas, Sara och Aksel in på besök. Gud vad söt Aksel är och så liten. Kan inte minnas att Molle varit så liten. Min Prins blev fem månader idag : )

 

              

 

 

Av Sandra - 29 april 2010 11:00

Snart beger vi oss till Ullared. Och jag skall köpa massor med fint till Molle. Vill snart börja fixa hans lekrum. Så han kommer att ha ett lekrum och ett eget sovrum : )


Idag blir det att städa hela lägenheten. Och Robin skall måla sovrummet vitt. Sen blir det STORA förstorningar på Molle över sängen som skall skrivas efter. Kommer bli dundersnyggt. Lägger in lite bilder på Molle senare! Tjingeling.

Av Sandra - 28 april 2010 09:16

Molle somnade klockan tio igår och vaknade sen vid två tiden och ville ha tutten! Sen sov han hela natten och vaknade nu vid nio tiden : ) Duktig kille! Och jag känner mig utvilad. Nu blir det frukost. Sen hem till Mamma för att Robin skall tvätta Pappas bil : ) Ha en underbar dag.



Av Sandra - 27 april 2010 22:24

Nu är Molle ä n t l i g e n frisk igen. Har inte bloggat pga det. Han har haft feber och varit väldigt förkyld. Skulle egentligen få sina sprutor idag men dom fick vänta tills nästa onsdag. Men han hade däremot gått upp och växt : ) Min Bebis är en liten knubbis.


Linda, Nora & Eddie skall flytta hem ett tag till oss nu, så Robin håller på och fixar gästrummet för fullt. Skall bli riktigt kul att få hem dom hit nu. : ) Nora var nog den som var gladast, bara för att komma nära Robin : )


I morrn blir det att fånga ödlor och picknick på stranden förhoppningsvis. Eller så blir det en dag hemma på gården med ungarna istället och planera flytten.


Nu tänkte ja sova faktiskt. Godnatt



Av Sandra - 25 april 2010 09:37

Min son har gungat för första gången och han älskade det : ) Eddie var mindre förtjust : P Var ute nästan hela eftermiddagen igår, hur skönt som helst. Linda var förbi med sin fina mage.


I natt sov vi hemma vid Pamma och Pappa och i morse när vi vaknade så vaar lilla Molle förkyld och slemmig i halsen. men lika pigg och glad som alltid ändå. Nora ligger i sängen och har jätte ont i halsen. Eddie är lite snorig han med.


    

Av Sandra - 23 april 2010 21:42

Har haft en underbar dag i stan idag. Först åkte vi till familjerätten för att skriva på papper. Sen vidare upp till öster. Hittade lite fina kläder till Molle (Tofflor,byxor,bodysar och tjocktröjor) Jag hittade ett par jeans till mig själv, behövligt! Vi gick sen till max och åt, gud så gott det var : )

Träffade också på Pauline och söta Oliver, gud så fort dem små växer : )

Inne på Ica maxi så träffade jag Emelie och Maddi, och det var väääldigt länge sen, så det var kul. Efter det  var det raka vägen hem.


Väl hemma så testade Nora sina klänningar som hon fått. Smartare och lillgammlare femåring får man fan leta efter. Det är som att prata med en i sin egen ålder. Hon förstår så mycket och pratar så vuxet. Går väl inte att göra annat när man har en sån fantastisk Mamma : ) Älskar min Prinsessa   


Huu, på tisdag skall Molle ner och få två sprutor till och det avskyr jag verkligen : ( Hatar det skriket dom får. Men det går över rätt fort.


Nu skall jag krypa ner under täcket med min unge. Godnatt på er!



Av Sandra - 23 april 2010 09:05

Idag in till familjerätten för att skriva på papper. Sen gå på stan med h e l a familjen. Skall se om jag hittar någon fin vårjacka till Molle, behövligt! Sen skulle vi äta middag på någon restaurang, myspys! K  o  m  m  e  r   a  t  t   b  l  i   e  n u  n  d  e  r  b  a  r   d  a  g   : ) 


Skriver när jag kommer hem. tjingeling tingeling.

Av Sandra - 23 april 2010 07:46

                    

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards