MammatillMolle

Alla inlägg under april 2010

<3

Av Sandra - 22 april 2010 20:39

Jag är sååå lycklig och jag älskar min son obeskrivligt mycket   

Av Sandra - 22 april 2010 17:27

Glömde ju skriva att Linda var här igår och visade upp sin JÄTTE fina mage! Jätte liten var den, och fint gravid var hon. Saknar min mage! Men förhoppningsvis så har jag en sån snart. Men Molle måste bli äldre först : )


Idag har vi vart hemma och fikat vid Mamma, Joakim (mediumet) var där bockså! Så det blev myclet spöksnack för våran del : ) Mycket intressant måste jag säga!


Till middag idag så blev det hamburgare med bröd, hur gott som helst!


Och alla räkningar är inbetalda också, s k ö ö ö ö n ...


Nu skall jag mysa lite med Mollson som nyss vaknat, då är han som mysigast : )


  


 

Molle i sin nya bilbarnstol, och han älskar den!


     

Molles nya vagn som han också älskar. hur skön som helst att köra! Väldigt bra kap måste jag säga!

Av Sandra - 22 april 2010 09:15

Va e de för en dag, va e de för en dag? Ja, de e ingen vanlig dag för det är Paulines födelsedag, hurra hurra hurra   

Av Sandra - 21 april 2010 21:58

Idag har jag varit på posten och hämtat ut ett paket. Och det var tre förstoringar till på Molle. Håller på och gör en tavelvägg med bara han, sen skall jag skicka efter någon snygg text som skall vara bredvid bilderna. Hittills är det skit snyggt iaf : )


Maten var inte helt fel idag heller, lax och färskpotatis.. Hur gott som helst!


Och idag satt Molle helt själv, han såg så stolt ut : )


Inget mer vettigt att skriva. hejhej!

Av Sandra - 20 april 2010 20:57

I morse så åkte vi in till stan för att köpa ett par converse skor till mig. Dom är verkligen stora i storleken så jag fick köpa i storlek 35. Men nöjd blev jag. Vi åkte hem efter det. Och väl hemma så gick jag en promenix med Molle, han somnade som en stock. Och jag gjorde Robin sällskap undetiden när han höll på med bilen. Så Molle fick sova en timme ute iaf, och då sover han bättre på natten med.


Nu ikväll så har vi varit hemma på kalas vid Moster Annelie för att fira Tora och Bengt. Bjöds på jätte goda sallader. så grattis igen på er.


Vagnen vi köpt till Molle trivs han jätte bra med, han bara älskar den. Det är samma med bilbarnstolen också, den trivs han med, men ändå lite ovan!


Nu skall jag få min Bebis att sova, sen skall jag se på Pippi : )


Godnatt på er!

Av Sandra - 17 april 2010 22:01

           '

Snodde bilderna av min Syster.

Mina underbara ungar. 


Nu skall jag få Molle att sova. hej på er.

Av Sandra - 16 april 2010 21:25

Idag kom Molles bilbarnstol, jättejätte fin var den. Han satt som en kung i den.

Den kan han ha tills han är 3 år gammal. Så det är ju bra.

 

Annars har vi bara varit hemma och umgåtts idag. Städat och donat. Molle har legat på golvet och skrikit och pratat för fullt : ) Han börjar bli så stor nu. Just nu ligger han här bredvid mig och sover som en stock. Mamma Bebis!!

 

Nej nu skall jag kolla runt lite . Godnatt på er.

Av Sandra - 15 april 2010 21:21

Vääärldens finaste Prinsessa. Moster älskar dig Gumman!

 

 

  

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards