MammatillMolle

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Sandra - 3 april 2010 18:00

Idag gick jag Robin, Nora och Molle till lekparken och lekte för fullt, byggde sandslott och gungade och en massa massa mer : ) Sen efter en stund kom Linda och Eddie , sen gick vi nästan hem direkt. På hemvägen så plockade jag och Nora en STOR blombukett till Momma. Molle sov i tre timmar i vagnen när vi var hemma. Undertiden satt vi och målade och blåsade såpbubblor. Nu har jag och Linda gjort en god paj som står i ugnen. Sen så har det väl inte hänt så mycket mer. Jo visst ja, vi har varit i stan idag också. Men det var bara en snabbrunda!

 

I morrn kommer Pauline , Micke och Oliver ut till oss och hälsar på. Och klockan fem skall Micke och Robin iväg och fiska. Då kan jag och Pauline ha lite tjejsnack för oss själva : ) Vid ett tiden skall vi hem till Svärfar på påskmiddag. Mycket trevligt måste jag säga : )

 

Låter väldigt gammaldags men i morrn kväll så vill jag verkligen spela bingolotto som alla andra söndagar. Och känner verkligen starkt att jag kommer att vinna i morgon. VAr tydligen större chans att vinna i morrn, så vi får väl se : )

 

På måndag så tror jag att vi skulle till Gyle, ha lite picknick och fiska lite. Myspys.

 

Nu tänkte jag mysa lite med min underbart söta unge som sitter i Pappa-Robins knä och pratar som aldrig förr. Han börjar bli så stor nu. Mamma älskar sin Prins mest av allt på denna jord. <3

 

Ha en trevlig kväll allihopa! Tjingeling.

Av Sandra - 3 april 2010 09:37


Klockren bild på mitt lilla Charmtroll.   

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards