MammatillMolle

Alla inlägg under september 2010

Av Sandra - 30 september 2010 14:33

 I morse packade jag o Målle på oss en massa kläder för att bege oss ner mot församlingshemmet. Stannade där en stund och lekte. Sen gick vi ett varv på Slite så Målle fick sova klart i vagnen. Inte ofta han somnar i vagnen, så det var skönt!

När han o Oliver vaknat så gick vi upp till oss och fortsatte o leka! Nu är Målle helst slut o O ligger o sover i sängen. Sen har det inte hänt så mycket mer.

 

I morrn kommer Erica o Ebba hit o leker lite : )


        

Bästisar.

Av Sandra - 29 september 2010 10:14

Just nu sover Målle här på Mammas o Pappas soffa. Efter han vaknat så kommer Erica o Ebba o hälsar på : ) Länge länge sen jag träffade dem, så det skall bli roligt. Efter det skall jag nog hemförbi Linda o Emilia en sväng också! Får passa på nu när man är uppe i Närs!!

 

Tror min lilla Älsklingsunge börjar bli förkyld IGEN... Förkylningen hinner ju inte fösvinna innan han blir förkyld igen :S Kanske bara är tänderna!! Hoppas på det iaf...

 

Nej nu skall jag gå in och kolla på presenter till Målles 1 års dag och Robins 20 årsdag. Sen en massa julkappar.

 

hejhej!

Av Sandra - 28 september 2010 12:36

Har nyss kommit hem från församlingshemmet. Nu är Pauline o Oliver här o leker i massor! Fullfart på dom där små liven!

 

Trevlig dag på er!!

Av Sandra - 27 september 2010 19:45

Målles Älsklingsstol!

 

 

       

 

Målle ÄLSKAR denna stol!

 

Men höööörrni, nu är det snart idol!

Trevlig kväll på er!

 

HEEEJJJA OLLE...

: )

Av Sandra - 27 september 2010 15:29

Nu har vi bakat klart och dem blev supergoda! Skulle egentligen göra 100 bullar men det blev 54 STORA bullar. Så det räcker med att man äter en sen är man inte sugen längre! Nora vräkte i sig tre på raken : )


      

Kul hade vi iaf : )


Ikväll är det IDOOOOOL, me like!!

Hoppas Olle vinner.


Hej! 

Av Sandra - 27 september 2010 11:48

Idag är det bullbak här hemma : ) Bilder Hej!

Av Sandra - 26 september 2010 12:18

Målles städade rum!

 

 

    

 

Ingen idé att städa, blir lika stökigt på två sekunder iaf . Sen trivs han med att ha det stökigt hela tiden också har jag märkt. Ett lekrum skall vara stökigt tycker jag!

Av Sandra - 26 september 2010 11:45

Tråkiga tråkiga söndag. Vad fan kan man hitta på?? Målle sover o robin är iväg o fixar med sin bil. Tänkte städa men jag orkar faktiskt inte, får ta tag i stdningen klokt när Robin kommer hem så han får se efter vårt busfrö undertiden!


I morgon börjar en ny vecka. Har ingenting planerat, förutom att vi skall gå bort till församlingshemmet på förmiddagen. Med Pauline, Oliver Bellis och Manne : ) Sen vet jag inte mer vad som händer. Johanna o Tuva kanske tittar förbi..


Nu skall jag leta julklappar på internet som man kan skriva efter. ha en bra dag!


  

<3

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards