MammatillMolle

Alla inlägg under september 2010

Av Sandra - 15 september 2010 09:57

Målle har lärt sig att säga MAMMA. Underbart att höra! Så jag älskar min lilla plutt!   

Av Sandra - 15 september 2010 09:25

Bjuder på lite bilder!

 

 

  

Min fina fina lilla Prins tog upp sängen igår när vi skulle gå o lägga oss : )

    

Han älskar att ligga på mage att sova : )

  

Tatueringen han fick av Nora som han hela tiden försöker att ta bort.     Hans nya leksaker som han fick på posten igår. Skit kul att skriva efter leksaker tycker jag! Och målle älskar att få dem.

Nora, Målle, Eddie o Oliver på musiklekis : )

     

Nora min lilla Ängel, som tappade sin första tand idag,o hon är så stolt så : ) Mosters prinsessa börjar bli så stor!

  

Världens finaste Eddie!

  

Målles bästaste vän Oliver the king : )

 

Några bilder blev det allt.

Målle ligger sjuk o sover. Han har en hemsk hosta och är genom förkyld. Tog ett tag tills jag fick han att sova. men nu ligger han o sover som en stock. Johanna o Tuva kanske kommer senare om inte jag skall hem till Mamma o Pappa en sväng. Skall iaf upp till Lina o ungarna sen o kolla på Noras tand hon tappat : )

 

I morgon blir det församlingshemmet igen. Målle älskar att vara där o leka! Men vi får se hur han mår i morrn!

 

På lördag skall vi nog hitta på något med Micke, Pauline o Oliver! Var länge sen, så nu är det fan på tiden tycker jag!

 

nej nu skall jag kolla runt lite på internet!

 

Hejdåååå!!

 

 


Av Sandra - 13 september 2010 09:41

Robins enormt goda räkmackor : )


  



Av Sandra - 11 september 2010 15:04

Sover!

 

 

 

  

Av Sandra - 11 september 2010 09:46

Som sagt, igår kom bilderna på Målle.


    


Tjusigt va??



Av Sandra - 10 september 2010 15:01

Yeeeessss!! Nu har korten kommit, får gå o hämta dom vid fem tiden! Men var fan är legget? Johanna du måste ha gömt det!!!

Av Sandra - 10 september 2010 10:20

Igår var det Mammaträff med barn förståss. Blev mycket förlossningsnack som vanligt : ) Jag har sånna minnesluckor sen min förlossning. Robin har fått berättat för mig efterhand hur det var, och vad jag sa o en massa. Tur att han kom ihåg fast han var helt vit i ansiktet när han fick syn på moderkakan, så han var tvungen att gå ut o röka. Hahahhahahaha!


Idag är Johanna vid mig igen, hon och Tuva kom i morse vid nio tiden.


O idag är det Fredag och det innebär FREEEDAGSMYS med Robin o Målle : )


 

Oliver, Målle o Emilia på ett litet hörn.

 

Målle o Tuva trötta efter en dag med barn : )

      



SLUT!!


Av Sandra - 9 september 2010 10:50

Snart kommer Linda o Emilia hit : )

Efter det kommer Johanna o Tuva.

Så det blir mycket fika och prat för våran del idag!


Vad skall ni göra idag?


Kram!

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards