MammatillMolle

Alla inlägg under november 2010

Av Sandra - 29 november 2010 18:59

Målles presenter han fick idag!!


                


Japp, de va de de! Nu skall jag krypa ner under täcket med min ettåriga son som är helt slut efter den långa underbara dag han haft idag! I morron blir det bvc. Han skall få putt stackarn! Undra vad han väger o hur lång han är?


Nej ha en toppen kväll gott folk!

Av Sandra - 29 november 2010 12:19

Kalasbilderna!


                                              


Nu orkar jag faktiskt inte lägga in fler. Skall passa på att städa nu när Målle sover. Gästerna kommer ju klockan fem!



Av Sandra - 29 november 2010 12:16

Va e de för en dag, va e de för en dag??  Ja de e ingen vanlig dag för det e Målles födesedag.... HURRA HURRA HURRA!!!


Mamma älskar dig Gubben!


Han gjorde en underbar min i morse när Syster o ungarna kom ner o sjöng för han! Satt sen i sängen för att öppna massor med presenter : )


TÄNK min son är 1 år.....


Lägger alldeles straxt in bilder från kalaset!

Av Sandra - 28 november 2010 17:35

Kalas kalas kalas!

Detta fick Målle idag!


Detta fick Målle av Linda o Emilia : )    Detta fick han av Maria o Freja!   Det här fick han av Pauline Oliver o Micke!

Och det här av Erica Ebba o Oskar!


Tack alla som kunde komma idag!

Och ett stor tack för presentern!


Resten av bilderna på själva kalaset kommer i kväll, när syster skickat bilderna!


Av Sandra - 27 november 2010 20:38

Haft mys med Mamma o Pappa ikväll, Nu ligger vi i sängen o myser, jag o Målle!

Tror Robin har skrivit 5-6 sms om att han älskar oss : )


Godnatt på er!

Av Sandra - 27 november 2010 14:24

Målles fina tårta! Som han Moster gjort!


 


Är glad att jag har en sån allkunnig Syster.

Älskar dig av hela mitt hjärta Linda!

Av Sandra - 27 november 2010 14:17

Två dagar kvar till Målles kalas. Och allt är hemhandlat! Linda bakade en JÄTTEJÄTTE fin tårta till Målles kalas idag, en grön bil.. Hur fin som helst! Tack syster. Längtar som tusan tills i morrn. Tror det blir 8 ungar : ) Och på måndag är det den stora dagen, då skall Målle få alla sina presenter av mig o Robin. Hoppas Målle är vaken innan Robin skall till jobbet bara! Annars väcker vi han säger Robin. Syster o ungarna kommer iaf ner o öppnar paket med oss : )


Har nyss tagit ett bad med min fina son. Skall snart packa väskan tills vi skall sova vid Mamma o Pappa ikväll!


Har bestämt julklapp till Mamma o Pappa nu.

En kalender med alla barnbarnen i.

Är jätte dålig på att hålla hemligt vad jag ger bort i julklapp, så Mamma fick reda på vad det var : P

Jag vet iaf vad jag skall få av Robin.

EN GULDKLOCKA OCH GULDHALSBAND..

Älskar min Robin!


Nej nu har jag inte tid med att blocka längre!!



Av Sandra - 26 november 2010 19:13

Nu sover min underbaring.

Och jag har lagt mig på soffan med duntäcke och datorn i knät : )

Sen en massa ljus tända överallt.

Skall bli mys med Älsklingen till idol ikväll!


I morrn skall Robin ut. Jag och Målle skall sova hos Mamma och Pappa och ha en m a s s a mys. Visst Mamma o Pappa : )


Nej, nu får ha en lovely kväll för det skall vi ha!


  

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards