MammatillMolle

Alla inlägg under november 2010

Av Sandra - 19 november 2010 10:02

Idag har Robins julklapp kommit, playstation 3 . Undra om jag skall ge han det idag eller om det skall bli en julklapp? Han vet ju redan om att han skall få det, så då spelar det egentligen ingen roll om han får det idag eller på julafton? V i s s t?

 

Nu ligger Måller och sover. När han vaknat skall Vi tillsammans med Mia gå till Gahms, skall köpa snögubben som lyser blått till Målle, som han ÄLSKAR!! Sen vet jag inte vad dagen har att bjuda på? Syster pratade om att ta julkort på barnen sen!

 

O c h  i k v ä l l  b l i r  d e t  i d o l  o c h  e n  m a s s a  m y s : )  H E E J A  O l l e . Vem hejar ni på?

 

Peace Out!

Av Sandra - 19 november 2010 09:51

Bilder!


                  


Lite bilder på min plutt.

Min underbara plutt!

Av Sandra - 19 november 2010 08:49

Hoppas på att åka in till stan med Mamma o Pappa idag! Annars ut o gå med Svärmor o träffa Johanna och Tuva en sväng : )


Ho p p a s  n i  a l l a  k o m m e r  f å  e n  u n d e r b a r  d a g !

Av Sandra - 18 november 2010 21:05

Nu skall jag beställa grejer till Målles rum, för det skall jag göra om!!!!


  


ÄLSKAR stjärnor.

Av Sandra - 18 november 2010 20:28

Nu är dörren Målles : )


  


Och han älskade den från första stund. Tack syster.

Av Sandra - 18 november 2010 10:10

Jag minns ännu det första ögonblicket när jag såg Målle komma upp på min mage. Han var så hal så han höll på att halka ner på min ena sida : ) Han sökte efter tutten direkt, men hade svårt med amningen i början, men till slut kom den igång och mina bröst såg ut som Dolly Parton : ) Än idag så ammar jag, varken jag eller Målle känner oss reda att sluta, tycker det är hur mysigt som helst!! Jag skulle lätt kunna amma tills han är 2 år gammal. Men iaf. Tillbaka till förlossningen. Det var faktiskt det häftigaste jag varit med om men ändå det värsta! Att ligga med värkar i 25 timmar var ingen höjdare o när han skulle ut..........Guuuud, trodde jag skulle dö, fy helvete vad ont det gjorde, DÅ sa jag att jag inte ville ha fler barn. Men nu längtar jag tills jag får uppleva det igen. Et litet syskon till Målle måste han ju bara ha.. O jag känner mig redo nu jag.. Nu vaknade min skrutt unge. hej.

 

  

Av Sandra - 18 november 2010 09:43

Igår fick vi hem tvn, hur stor som helst och skit snygg. Jag är nöjd o Robin är nöjd. Tvbänken kom också igår, det var en julklapp i förskott från Mamma o Pappa : ) "Robins" rum är nästan klart oxå. Skall bara fixa lite hyllor på väggen där vi skall ha cdskivor och filmer o spel. Ser ut som ett riktigt killrum nu, så där kommer nog Målle hålla till sen när han blir äldre. HAn kommer ju kunna sitta o spela Wii, Playstation 3 och playstation 2 : )

 

Nog med skryt : )

 

Min älskade, underbara, finaste ungen i hela världen kan nu GÅÅÅÅÅ.

Jag fick allt tårfyllda ögon när jag såg dom där första vinglande stegen gå omkring här på golvet.

Mammas underbaring!

 

Idag kommer Johanna o Tuva hit o umgås lite : )

Annars händer det ingenting, hade planer på att gå hem till Mamma.... MEN orkar jag verkligen det?

 

Lindakorven tjatar att jag skall komma bort till församlingshemmet. Men håller helst Målle hemma så han inte blir smittad med febergn som går omkring.

 

Nu skall jag beställa en träningssak till magen!!!

 

Tjing

Av Sandra - 17 november 2010 13:28

Våffelkalas!!!


            


Japp, det har vi haft idag : )

Att umgås med syster o mina tre ungar är underbart!

Älskar er!

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards