MammatillMolle

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Sandra - 12 november 2010 14:30

Hej alla glada!


Vad har hänt idag?

Åkte hem till Mamma o Pappa i morse o umgicks med dem, skulle egetligen med Linda hem till Jana men Målle var så trött o svidig så det sket vi i!

Nu är vi iaf hemma igen o jag o Målle har städat o fixat här hemma, har gått i genom lite skåp o skit. Skall änni fixa alla skåp i köket också, men då måste Robin vara hemma o hjälpa till.

På måndag kommer vår nya tv som vi beställde. Skall fixa i ordning rummet nu till ett sällskaps rum med massa tvspel o pilkastning o massa! Kan ju Robin roa sig med, o Målle när han blir äldre o kan spela med sin Pappa. Och ibland mig : )

Skall kanske hämta soffan sen också, om vi hittar någon släpkärra eller något liknande, känner på mig att rummet kommer bli super snyggt.


Sen har jag vart dålig med att lägga in bilder på våran lilla kissemisse! Men det kommer det också. Har bara inte haft orken med att lägga in alla bilder från kameran. O ikväll kommer jag förmodligen inte göra det heller, för vi skall iväg o handla mat och något gott till idol ikväll, sen blir det bara en massa MYYYS!!

Men Pelle stortrivs iaf. O jag gillar han skarpt. FAST han tagit sönder tapet o gjort lite märken hit o dit. Han är ju såååå söt : )


Vad har jag mer att skriva??

JOOOO, min kära son blir för fan 1 år om 17 dagar, wooohooo då blir det kalas. Nio ungar blir det. o har ännu två inbjudningskort att lämna ut. Kommer bli kanon. Syster skall göra en jätte jätte fin biltårta till Målle!


Och snart är det jul, strålande jul : ) Och jag längtar ihjäl mig. Skall bli så kul att fira jul nu när Målle är med och förstår lite mera! Åka pulka, klä julgranen leka i snön och massa! Hur kul som helst.


Nej, nu har jag väl inget mer "vettigt" att skriva!


Heeejjjjdaaa!

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards