MammatillMolle

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Sandra - 26 november 2010 19:13

Nu sover min underbaring.

Och jag har lagt mig på soffan med duntäcke och datorn i knät : )

Sen en massa ljus tända överallt.

Skall bli mys med Älsklingen till idol ikväll!


I morrn skall Robin ut. Jag och Målle skall sova hos Mamma och Pappa och ha en m a s s a mys. Visst Mamma o Pappa : )


Nej, nu får ha en lovely kväll för det skall vi ha!


  

Av Sandra - 26 november 2010 12:58

I natt sov Målle HEEELA natten lång och vaknade klockan nio i morse! Så jag fick sovmorgon, hur skönt som helst! Efter vi vaknat o ätit frukost så gick vi upp till syster o ungarna o umgicks lite. Sen klädde vi på pss kläderna för att gå till Gahms o Lottas!


Köpte en snöglob till Målle och en julslinga med snögubbar. Han älskar allt som har med belysning att göra. Nu ligger Lillmen o sover. När han vaknar skall jag försöka ge han något att äta. Han vägrar äta! Han är så förkyld o lite hängig ännu, kan väl bero på det??


Annars händer det väl inget annat idag?? Moster Helene kommer Hit en sväng iaf.

När Robin kommer hem så skall vi åka till affären för att köpa ingredienser till en thairätt som vi skall laga! ÄLSKAR THAIMAT!!


Ikväll blir det idol, men tycker det är sjukt tråkigt egentligen! Men vill ju inte missa ett avsnitt heller!


Och i morgon blir det in till stan för att storhandla mat. O se om jag hittar någon julklapp till Nora o Eddie!


Nu kolla runt lite på internet, sen vika tvätt!!


Ha en underbar dag!!


 


Helt sjukt vad tiden går fort. Se vad liten han var här! O fyller 1 om TRE dagar! Naaaaa. 


Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards