MammatillMolle

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Sandra - 1 november 2010 19:23

Idag kom Pauline o Oliver förbi som jag redan skrivit. Trevligt som vanligt hade vi. Skickade även ett sms till Johanna att hon skulle komma o säga hej. O det var skit kul att få träffa henne igen. Hade mycket att prata om och massor med minnen kom upp : ) Både roliga och hemska minnen, men ändå så saknar man den tiden, eller hur tjejer : ) Får ta och dra ihop hema "gänget" snart tycker jag!

 

Har inte hänt så mycket annars idag! Fick ett sms av Fia förut där det stod " skall vi ta en fika nästa vecka" Jag trodde först att hon skrivit fel, men hon o jag o Johanna skall ta en fika på torsdag, hur kul som helst. : ) : )

 

I morrn är det förmodligen musiklekis. Om man orkar ta sig dit . Är inte så kul längre, men Målle älskar att vara där så då ställer man ju upp!

 

Bilder skulle jag lagt upp ja, men jag har faktiskt knappt tagit några bilder!

 

Nu skall jag se Hulken med min Älskade!

 

Godkväll!

 

  


Världens goaste fötter : )

Av Sandra - 1 november 2010 08:10

Idag kommer Pauline o Oliver ut o leker med oss, Målle blev överlycklig att sin bästis skulle komma : )


Sen skall jag gå ner till Gahms och köpa inbjudningskort till Målles barnkalas! Om jag räknat rätt så blir det nio ungar. Syster skulle iaf fixa en ljusblå biltårta. Sen blir det väl glass till barnen! Guuuud så jag längtar!!


  


Typ så här vill jag ha den, fast större! Fattar du det Linda???

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards