MammatillMolle

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sandra - 31 augusti 2010 20:32

Idag har Johanna o Tuva varit o hälsat på, Mycket skratt har det blivit.. Eller hur Johanna : ) Vi åt thaimat också, hur gott som helst!

Nu sitter jag i sängen och kollar på Rena rama rolf. Lilleman sover som en stock.


Igår var Robin nere o köpte 140 ballonger som han blåste upp. Målle är galen i ballonger. Sen tröttnade vi på dem. likaså Målle!

Så Robin knöt ihop alla ballonger till en stor boll och lämnade upp dem till Nora o Eddie : )


Vad finns mer att berätta'?

Ja, Målle har nu lärt sig att vinka : )

Han börjar bli stora killen nu. om två månader och 28 dagar så blir han ett år.

Tiden bara rinner iväg.


            


De va de de, nu skall jag fortsätta o se på rena rama rolf.

Godnatt med er!


Av Sandra - 30 augusti 2010 10:12

Pics.

Dessa kläder köpte vi på Slitemarknad. Och dem var inte billiga! Men ibland måste man kosta på sig något snyggt.

     

Dom här kalsongerna har Mamma och Pappa köpt : )

   

Dom här kläderna har han fått av Mamma och Pappa (förutom den blåa dressen)

Kolla in skinnjackan, Målle är jätte fin i den! Tack Mamma o Pappa <3

   

Alltid lika fin!

  


Nu skall jag få lillkillen att sova!

Hej!!

Av Sandra - 27 augusti 2010 10:11

Igår tog jag, Syster o ungarna bussen in till stan för att ta en fika och handla lite!

Jag kom hem med tre par linnen till mig själv, en tröja till Robin, två par byxor till Målle, tre par bodysar, en mössa och en pyjamas! Väl hemma så började jag med mat till oss alla! Robin kom hem o vi åkte hem till Momma för att hämta min favoritmat, KOLPUDDING : ) Hur gott som helst! Ja, det var min dag. Hur underbar som helst!


 

Bild på min underbara älskade Robin, med tröjan han fick av mig igår!

 

Målles tuffa byxor han fick igår. Med stora svarta stjärnor! Älskar stjärnor på kläder!

 

Min fina unge med nya pyjamasen!

  

Nya dinosaurien. (hur det nu stavas)


Ja, det var det de. Nu skall jag mysa med Robin som är hemma o sjuk. Målle ligger o sover som en stock i våran säng! TÄNK om två dagar så är han nio månader!


PUSS




Av Sandra - 25 augusti 2010 20:49

Blev väldigt nöjd med Målles Babybok : )



Nu skall jag passa på att sova medans min Prins sover. Han har sovit oroligt i nätter i rad nu. Så jag behöver sova lite. Är nog pga tänderna. Dom är snart framme så då har min lilla kille 6 tänder : )


Godnatt!

Av Sandra - 25 augusti 2010 11:17

Nu på förmiddagen så har det blivit fika med Syster o ungar, Martina med sin bebis i magen och Emilia o Linda : ) Riktigt myspys. Målle sover och jag har sprungit runt som en yr tupp och städat o plockat lite.


  

Nej nu skall jag sätta upp lite saker på dem nya nattduksborden som jag fick av min underbara pojkvän igår : ) älskar min Robin !

Av Sandra - 24 augusti 2010 11:27

Snart är det Slitemarknad, och jag längtar ihjäl mig. Älskar att gå o kolla i stånd! Men på kvällen blir det ingen utgång för vår del. Känner mig inte redo att lämna iväg Målle ännu. Men känner inget stort behov av att gå ut heller, sitter hellre hemma med familjen och bara myser istället.


Igår var Linda o Emilia hemma vid oss i hälsade på : ) Och vad söt lilla Emilia är. Vi satt och fikade o pratade lite grann. Sen tog vi vagnarna ner till Gams för att kolla lite, o då hade dom fått in nya leksaker, så Målle fick en jätte rolig rörlig dinosaurie och idag så fick han en anka som spelar musik. Älskar att köpa leksaker : )


Sitter nu hemma vid Mamma o pappa, Målle ligger i sover! Skall sen hem till Momma för att fira hennes födelsedag!


nej nu skall jag kolla runt på internet innan Lilleman vaknar.

Av Sandra - 23 augusti 2010 12:47

Stålmannen Målle.


     

Målle med Farmor Mia!

  

Gud vad jag älskar min lilla pojke!


Av Sandra - 22 augusti 2010 12:21



   


Älskar min Målle!  

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards