MammatillMolle

Alla inlägg under mars 2010

Av Sandra - 31 mars 2010 20:03

Idag har jag och Molle varit hemma vid familjen hela dagen. I förmiddags gick jag, Linda och ungarna ner till Schell för att köpa chips, godis och läsk. Då sov Molle i vagnen i en timme. Sen senare så tog vi en promenad till och då mötte vi Pauline Micke och Oliver, gud så stor han har blivit : ) Sen vidare till lekparken för att leka lite. Molle somnade då igen och sov ute i hela två timmar i vagnen. : )

 

  

 

I natt skall vi sova hemma vid Mamma och Pappa för att vi skall upp så tidigt i morgon.

 

I morrn skall jag hem till Erica och Ebba och hälsa på : )

 

Nu skall jag få min son att sova. Trevlig kväll på er!

 

 

Molle, bara någon timme gammal : )

Av Sandra - 31 mars 2010 08:15

God morgon folket!

 

I natt har Molle sovit jättejätte bra och jag känner mig nästan utvilad : ) Just nu sitter Robin och matar Molle med frukt, han bara älskar det!

 

Vad har dagen att bjuda på idag? Jag som ville grilla och ta en långpromenad. Men det sket sig!! Så vi åker nog hem till Mamma och dom en sväng. Sen är det upp tidigt i morrn för att köra in Mamma till stan.

 

Idag är det ju onsdag, och jag kom på att vi kanske skulle träffa familjen Lind idag. Var ett tag sen. Måste ju se hur mycket lilla Oliver har växt.

 

men ha en super dag!

Av Sandra - 30 mars 2010 20:42

Duktiga Molle, la han bara i sängen tillsammans med mig så somnade han som en stock : ) Kan ligga och kolla på han i timmar. Han är så fin och underbarbar. Verkligen det bästa som finns, kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar honom. Min lilla Prins.


Så nu tänkte jag faktiskt krypa ner under täcket med han och ta hans hand som varje kväll : ) Robin är tråkig och sitter o ser på tv. I morrn så hoppas jag på grillning och fint väder. Och en låååångpromenad. Men godnatt på er gott folk!




Av Sandra - 30 mars 2010 18:07

Eftersom jag inte skrivit blogg på länge så måste jag ju lägga in lite bilder på Mollson!


        

Älskar Mammalivet. Hur mysigt som helst <3


Av Sandra - 30 mars 2010 17:04

Nu var det på tiden att börja blogga igen. Har helt enkelt inte haft orken till att skriva något det senaste. Har hänt mycket sen smaskiga grejer sen jag skrev sist. Men det är ingenting jag orkar skriva ner här direkt.

 

Kan iaf berätta att min underbara son redan är 4 hela månader gammal och börjar bli så stor och duktig, det enda han gör om dagarna är att le : ) Vad skulle jag gjort utan min underbara Prins?

 

Fick hem ett paket på posten igår. Jätte fina kläder till Mollson plus en jätte snygg vårjacka. Även kläder till Robin också, mina kläder skall ännu komma!!

 

Idag har jag varit hemma vid Linda Korven Johansson och hälsat på. Jättejätte fin mage hade hon : ) Saknar min mage lite faktiskt. Men enligt mitt Medium Joakim som var här så skall vi få en till liten Bebis innan två år : ) 

 

Nu skall jag städa och fixa lite här hemma, sen hem till Mamma och Pappa en sväng tror jag. Tora och Thomas kanske kommer in hit ikväll och skall spela Astrid Lindgren spelet med oss.

 

  

 

Tjingeling.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards