MammatillMolle

Alla inlägg under maj 2010

Av Sandra - 31 maj 2010 16:33

Idag har bästaste Pauline och bästaste Oliver varit här, lika kul varje gång : ) Vi har ätit kebabtallrik och haft det sååååå trevligt, visst Pauline : )


Snart kommer min Mamma hit och skall vara här en stund. Robin kommer snart hem från jobbet. Och då skall vi börja med maten. Men vad vet jag inte än.


Bvc i morrn. Undra hur mycket Lilleman har gått upp. Mycket tror jag, för han är en stor klump nu!


Jag vet en sak som inte ni vet : )


Heeeeejdååå!



Av Sandra - 28 maj 2010 21:05

Ikväll har vi varit hemma vid Johanna, Sören och lilla Tuva. Gud vilken söt liten bebis, så liten o go. Och Molle blev helt plötsligt jätte stor : )

Vill också ha en liten bebis till. Men det får vänta ett litet tag till.


I morrn är det loppis, woho : )


Nu skall vi se en film.


    

Av Sandra - 27 maj 2010 22:20

Godkväll.


Haft en underbar dag idag, har varit på Humle&Dumle med Syster och ungarna o Linda med sin fina mage. Åt en bakad potatis med skagenröra, hur gott som helst. Sen gjorde jag ett bra fynd på kupan, hittade en jättefin lampa tills Molle som vi nu satt upp över hans spjälsäng (han fick den av Moster) Hela 20 kronor, ha!!


      


Snart skall jag få träffa Johanna o Tuva : ) Lääängtar!


Nu skall jag sova. Godnatt!




Av Sandra - 26 maj 2010 21:37

Jag är världens lyckligaste.

Har världens finaste o goaste son.

Har världens underbaraste pojkvän.

Har världens underbaraste vänner o familj.

Vad hade jag gjort utan er?

Ni är mitt allt och jag älskar er av hela mitt hjärta.

  



Av Sandra - 24 maj 2010 18:16

Nu vill jag att Johanna skall komma hem med sin lilla Tuva, ser verkligen fram emot att få träffa lilla Tuva : ) Skall tvätta en massa kläder nu som hon skall få av min syster efter Nora. Det är nästan en hel säck.


I morrn blir det musiklekis. Med Syster, Pauline och självklart ungarna : )

Så det blir en tidig morgon för dig Pauline : )


Molle ligger o sover för fjärde gången idag. Robin lagar mat och jag latar mig i sängen. Skall snart kliva upp och göra något vettigt innan Lilleman vaknar!


Nu kom Robin in och sa att det var mat.


Hej med er!

Av Sandra - 23 maj 2010 20:11

Grattis Johanna som fick en liten do

tter ikväll, är stolt över dig Gumman!

Av Sandra - 21 maj 2010 21:31

Idag blev det kalas för Eddie. Han fick mycket fint : ) Blev lek och bus på gården. Kul var det och mycket kort blev det, men tänker inte lägga in alla!


Efter kalaset slut så gick vi hem till Momma och Moffa, satt och fikade på deras gård, även med Emma Helene och Kjell!


Kvällen avslutade vi med kubb mot Linnea, Sebban och Hasse : )


Nu sover Molle och även jag snart!

Godnatt!


                  



Av Sandra - 20 maj 2010 20:56

Vilken jäkla värme det har varit idag. Men nu när den äntligen är här så skall vi inte klaga! Jag syster och pojkarna var nere vid Gahms idag och köpe en jätte fin pool till ungarna, Molle älskade verkligen att bada i den : ) Men han börjar bli en riktig vilding nu.


  

Bilden är snodd från min systers blogg. Då jag inte hade kameran med mig idag!


I morrn är det barnkalas. Och Molle skall ha sina fina skjorta på sig : )

Får hoppas att Pauline och Oliver kommer hit innan, så hoppas att du läser detta nu Pauline!


På eftermiddagen blir det utflykt med Svärmor. Myspys!


Nu skall jag kolla runt på lite grejer till Lilleman!


Trevlig kväll!

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards