MammatillMolle

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Sandra - 5 maj 2010 18:53

Idag har min kära lilla son fått sina sprutor. Tycker verkligen inte om att se han skrika! Ovant är det med eftersom han är inte en sån som skriker svider och något. Nu ikväll så är han svidig och börjar få feber pga sprutan. Så vi får se om natten blev som sist, att han inte sov nånting alls! Nu går Robin runt med han i famnen och lyssnar på högsta volymen på Pippi. Så nu sover han : )


Annars har jag och Molle varit hemma själva hela dagen. faktiskt för första gången. Robin har ju varit sjukskriven i fem månader. Sen har jag ju bara varit själv med Molle i små stunder. Men inte en hel dag. Och det har gått hur bra som helst! Har varit ute på promenad och lekt på golvet. Han är sååå go min lilla tjockis.


På lördag blir det förmodligen grillning vid Mamma och Pappa, om det är fint väder. På förmiddagen  skall jag Robin och Molle in till stan och köpa grejer till Molle. Vill ha nya sängkläder till hans spjälsäng. Kläder och regnskydd skall jag köpa till han iaf. Robin skulle köpa kläder till sig och jag skall se om jag hittar någon tröja till mig själv.


Och i morgon kommer Johanna Pauline och Oliver : )


Hejdåååå!!

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards