MammatillMolle

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Sandra - 3 maj 2010 21:10

Efter fem månaders sjukskrivning så började Robin jobba igen, både skönt och väldigt tråkigt. Så jag och Molle gick upp själva i morse, åt frukost och klädde på oss lite kläder för att ta en promenad hem till Mamma och Pappa. Väl där så gick jag vi hem till Momma för att hälsa på, jag gick ut och gick med Emma nästan direkt. Var länge sen sist : ) Sen mötte jag upp syster och ungarna för att gå hem igen, Pauline och Oliver skulle komma på fika. Och Oliver har blivit en stor kille nu : ) Men iaf, även vi tog en promenad och plockade blommor. Sen vid halv fem tiden så kom Robin och hämtade mig och Molle. Nu ligger Molle bredvid mig och sover, mysigt : )


I morgon blir det musiklekis med syster och ungarna. Sen förmodligen hem till mamma. Skall försöka tvinga hit Johanna någon dag också : ) Längtar tills du får din lilla Bebis!


Nej nu skall jag kolla på lite leksaker till Molle. Robin beställde en boxningssäck och boxningshandskar till Molle igår : )


  




Nej godnatt!


Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards