MammatillMolle

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Sandra - 17 augusti 2010 17:48

Nu äntligen är jag tillbaka med skrivandet : ) Kan börja med vad jag gjort idag..

Har varit hemma vid Mamma o Pappa , umgåtts lite bara! När jag kom hem så kom Syster o ungarna ner till oss, jag började med maten medans dem andra satt i Målles rum o lekte. Ris, brunsås o kycklingfilé blev det. Robin fick också en stor portion och en stormatlåda till i morgon : ) Fick nyss Målle att sova så nu kan jag sitta vid datorn en stund och ladda upp lite bilder som tagits dem här dagarna!


 

Tuva och Johanna var här en hel dag hos mig o Målle, lagade mat tillsammans och hade det riktigt trevligt. Syster o ungarna var också med på ett hörs.

  Här leks det för fullt i Målles rum .   Mina Älsklingsungar!  

Robin o Målle leker tittut i sängen!

   

det är fullfart på min lilla gullunge.

  Målles fina rum, är inte riktigt klart ännu, skall upp lite tavlor och annat! Fint är det men finare kommer det att bli.     Min kusin o kusinbarn har varit på besök på Gotland. Så här har vi lilla Ludvig o Målle.     

Ännu ett kort på mina älsklingsungar!


Vad mer har hänt?

Har haft Madde o Estelle på besök. Madde som jag inte träffat på länge. Var roligt att träffa dig igen och snart kommer vi upp o hälsar på er!


Har också vart hemma vid kusin Åsa på fika och fått en massa fina bhar, som verkligen var välbehövligt, så det tackar jag för!


jag har också varit på begravning : ( Väldigt fin begravning var det. Min fina o underbara Morbror. <3<3

 

det är fullrulle på Målle här hemma. Han klättrar på allt och kryper överallt.

Han har blivit riktigt snabb på det där så man hinner knappt med.

Nu har han också fyra tänder så nu kommer jag få ondare i bröstvårtan när han äter : ) och tänk, om liter mer än tre månader så är han redan 1 år. Och det skall firas kan jag lova. Allt är redan planerat.

O snart blir min Prinsessa Nora 5 år, och vad kan man köpa till en liten tjej som verkligen har allt? Förslag?

 

Nej nu kom Robin in från gräsklippningen så jag skall vara lite social med han innan Målle vaknar!


Trevlig kväll på er!



Av Sandra - 17 augusti 2010 12:44

har aldrig tid att skriva längre,men ikväll kommer det upp en massa med bilder. Trevlig dag på er.

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards