MammatillMolle

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Sandra - 17 november 2010 13:28

Våffelkalas!!!


            


Japp, det har vi haft idag : )

Att umgås med syster o mina tre ungar är underbart!

Älskar er!

Av Sandra - 17 november 2010 09:06

Julklappslista!

 

Nu hoppas jag att Robin kommer att läsa det här.

 

   Mobiltelefon, Målle har snart tagit sönder min o behöver VERKLIGEN en ny : ) Helst en vit eller Turkos.

   En massa massa nya kläder.

   En ny kamera, så man kan ta mycket finare bilder! Helst en systemkamera!!

   Wii spel : )

   TATUERING.

   Ett solkort skulle vara väääääldigt välbehövligt faktiskt : P

   PENGAR så man kan få gå o köpa vad man vill. PRECIS vad man vill.

   Och en gravid mage : )

 

Det är bara att välja Robin : ) Älskar dig!!!

 

 

Av Sandra - 17 november 2010 08:58

Målle Agne Robin Hedberg.

 

        

 

Vilken underbart söt liten unge jag har.

Bara 12 dagar kvar tills vi skall fira din ettårsdag!

Mamma älskar dig!

Av Sandra - 17 november 2010 08:02

Besöksstatistiken har höjts ännu mer : ) Hemskt vad nyfikna folk är, men det är rätt kul. haha!!


Idag vet jag inte vad dagen har att bjuda på faktiskt. Hoppas på att jag fått in mina pengar så jag kan gå till gahms och köpa lite julgrejer. Målle är så kär i en snögubbe där nere som jag skall köpa!! Annars kommer vi nog bara umgås med syster o ungarna! Kanske Johanna o Tuva vill komma förbi?

 

Nu drar Målle i mig här. PUSS!!!


  

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards