MammatillMolle

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Sandra - 4 november 2010 20:20

Ligger o kollar på min "lilla" Bebis som ligger bredvid mig o sover. Är så glad att jag har han, så man får tårar i ögonen : ) Att man kan älska en person sååå otroligt mycket. Målle är sååå älskad från första stund. Han är det bästa som hänt mig. Min lilla Prins! Älskar dig.

 

      

 

Om man skulle stänga av datorn o lägga sig ner o sova kanske? En dag i morrn med, o känner jag Målle väl så kommer han vakna klockan sex.


GODNATT

Av Sandra - 4 november 2010 17:53

I morse var vi på församlingshemmet en stund, lekte o fikade. Klockan började bli mycket och vi gick hem, Linda o Emilia följde med oss hem. Efter en stund kom även Fia o hälsade på, var evigheter sen sist och det var riktigt kul att få träffa henna igen : ) När klockan blev typ tre så kom Robin hem o jag o Målle drog till Helene o Emma o hälsade på. var också trevligt! När Robin kom o hämtade oss så somnade Målle på två sekunder i bilen o ligger nu i sängen med alla kläder o sover : ) Hoppas han inte sover för natten nu bara!


Och Målle har fått en till tand uppe, så nu har han 7 tänder : P Min lilla kille börjar bli stor!


Nu skall jag snart hoppa in i duschen sen lägga mig i sängen och se någon bra film. För i morgon är det fredag som jag längtat, IDOOOOL o mys med mina underbara pojkar.


Trevlig kväll. Hej hopp gummi snopp!

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards