MammatillMolle

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Sandra - 9 november 2010 18:54

Idag har jag varit nere o tagit cellprov, o nu är det bara att invänta svaret! Maria sa iaf att allt såg ut som det skulle. Så jag tror det kommer ett svar i brevlådan sen att allt är bra : )


Sen har jag solat idag, så det skall jag göra varje tisdag och torsdag nu, måste få lite färg på kroppen.


Robin har varit hemma idag, dom kunde inte jobba pga regnet. Så hoppas det regnar i morrn också.


Har också varit på musiklekis idag. Faktiskt trevlig o kul att vara där. Målle älskar att leka med alla barnen iaf.


Sen har jag Robin, Målle o Nora varit hemma vid Mamma en sväng ikväll.


Katterna har lekt som tusan idag. Sen har dom ätit. Nu som först liksom! Men dem är underbart söta. Målle bryr sig inte alls om dem längre! Skönt det för han kan vara rätt hårdhänt ibland..


Har väl inget mer att tillägga, förutom att jag är lyckligast i världen.


OCH SNART ÄR DET JUL....

 

Nu skall jag se skönheten o odjuret : )

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards