MammatillMolle

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Sandra - 7 november 2010 19:44

Jag kunde faktiskt inte hålla mig. Så Målle fick öppna två paket idag : )


    


Fast när Målle får något nytt så leker han bara med det en stund, sen tycker han inte att det är kul längre : ) Så han går vidare till sånt som är dyrt och ömtåligt.


Annars idag har det inte hänt så mycket. Varit hemma vid Mamma o Pappa en sväng. Jag har gått i genom Målles rum, inte en leksak han har : ) Sen har vi lekt, lekt o lekt! Målle lär sig så snabbt nu, nya saker händer hela dagarna!! bara 22 dagar kvar nu tills han fyller år. Och skall ha sitt första kalas, såååå jag längtar!


Igår kväll så var jag syster o Johanna på 25 års kalas. Var trevligt faktiskt. kände knappt någon där förutom släkten. Men var tvungen att åka hem vid nio tiden då Målle ville somna med mig. Så jag åkte självklart hem. Min fina son kommer i första han! Men när jag väl var på festen så kände jag att jag inte är redo att lämna i från mig Målle så ändå. Drickandet får vänta MÅÅÅÅNGA år framåt. Är hellre hemma med min familj o myser faktiskt.


Vad har hänt mer?

Inte ett skit.


Så nu skall jag krypa ner i soffan med min Älskling o mysa innan sängen ropar!


Trevlig kväll.




Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards