MammatillMolle

Alla inlägg under november 2010

Av Sandra - 21 november 2010 20:57

Mina föräldrar är världens bästa föräldrar! Dem har ALLTID funnits när jag behövt dom och har ALLTID ställt upp. Man kan helt enkelt inte få bättre föräldrar!

Och så är dem världens bästa Momma och Moffa också o älskar att skämma bort sina barnbarn : ) Jag älskar er av hela mitt hjärta! Vad vore livet utan er?


  

Av Sandra - 20 november 2010 19:49

Nu skall jag krypa ner under täcket tillsammans med Lilleman o se en film. Och tjata på Robin att han skall göra en STOOOOR omelett till mig : )


Kan ni gissa vad som händer den 18e December????

Den som gissar rätt är lika bäst som jag : )


P u s s o k r a m o g o d n a t t !

Av Sandra - 20 november 2010 19:34

En liten Målle!


  


GUUUD vad tiden gått fort!

Av Sandra - 20 november 2010 19:23

Minns ärligt talat inte min första kärlek. Så jag får helt enkelt säga att Robin var min första riktiga kärlek. Innan jag träffte han visste jag inte ens vad kärlek var! Det var kärlek vid första ögonkastet : ) Han är en av dem bästaste som finns i mitt liv. m i n  k ä r l e k . Älskar han så otroligt mycket!


  

Av Sandra - 19 november 2010 20:54

Jag vill veta vem ni är som läser min blogg. Okeej?

Av Sandra - 19 november 2010 20:28

Kunde faktiskt inte hålla mig.......... Robin fick sin julklapp i förskott o sitter nu o spelar! Så glad så : ) O jag ör glad att jag kan ge min Älskling något han verkligen önskade sig.


Sen var det väldigt nära och då menar jag v e r k l i g e n NÄÄÄRA att jag höll på att sätta upp julstjärnorna ikväll : )

Men sen kom jag på att jag skall in till Rusta och köpa nya. I år skall det pyntas som aldrig förr, enbart för Målles skull.


Målle fick iaf sin snögubbe som han tjatat om : P Så den står fint inne i hans rum. Orkar inte lägga in bild så ni får se, men i morrn får ni se hur den ser ut.


Nu skall jag äta ostbågar och dipp o kolla bloggar! Lilleman ligger o sover som en stock!


  


ÅHHH nu vill jag att julen skall vara här så jag kan få pynta granen!



Ha en trevlig kväll!

Av Sandra - 19 november 2010 10:24

Heter Sandra och bor i Slite (Gotland) Tillsammans med min Sambo Robin och min underbara son Målle, som snart blir ett!


Är mammaledig och umgås bara med min son på dagarna, brukar vara på församlingshemmet och leka med det andra barnen! Har bestämt mig för att vara mammaledig fram tills Målle fyllt tre år!


Sen vet jag faktiskt inte vad jag vill göra! Har inte kommit så pass långt ännu : )

Kanske jag blir gravid inom ett halvår så där : ) Hoppas iaf!


Men min dröm är att bli fotograf .


Nu kan jag tyvärr inte fortsätta. Målle vaknade precis. Men lite hann ni få reda på allt.

Av Sandra - 19 november 2010 10:09

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

♥ Dag 2 – Min första kärlek.

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.

♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

♥ Dag 6 – Min dag.

♥ Dag 7 – Min bästa vän.

♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

♥ Dag 9 – Min tro.

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

♥ Dag 11 – Mina syskon.

♥ Dag 12 – I min handväska.

♥ Dag 13 – Den här veckan.

♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

♥ Dag 15 – Mina drömmar.

♥ Dag 16 – Min första kyss.

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.

♥ Dag 20 – Den här månaden.

♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.

♥ Dag 22 – Det här upprör mig.

♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.

♥ Dag 25 – En första.

♥ Dag 26 – Mina rädslor.

♥ Dag 27 – Min favoritplats.

♥ Dag 28 – Det här saknar jag.

♥ Dag 29 – Mina ambitioner.

♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Någon som vill vara med och köra denna på era bloggar!? 30 dagars sanning!?
Lägg n kommentar här så kan jag följa era sanningar!

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards