MammatillMolle

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Sandra - 8 september 2010 21:18

Ikväll har jag fått träffa min Johanna o min lilla Tuva! Var kortvarigt, men vi träffades iaf : ) Linda o ungarna kom ner förut, vi gick till affären för att köpa massa gott till idol. Blev inte så mycket idoltittande, utan mer lek med ungarna : )


Har också pratat med Fia idag, som jag inte pratat med på två år. De ni : ) Kan faktiskt sakna tiden då alla tjejerna umgicks. Men men!


Nu skall jag vänta tills Robin kommer hem. Godnatt på er!!!

Av Sandra - 8 september 2010 10:36

Har precis suttit och pratat med Ida i telefon och gud vad jag saknar henne : ) Tänkte att jag, Robin o Målle skulle åka o hälsa på henne o Peter någon gång. hade varit riktigt kul.


Sen hoppas jag på att Johanna o Tuva kommer hem till mig en sväng.

Hoppas du läser detta nu Johanna och känner att du MÅSTE komma hem till oss : )


Annars vet jag inte vad dagen har att bjuda på, sitter just nu hemma vid Mamma och glor, Målle sover!

kanske skall gå hemförbi Helene sen. Och kanske Erica o Linda om dom har tid med mig : )


Sen har ju idol börjat : ) Hur kul som helst.

det är varje kväll nu va?

 

Nu skall jag kolla runt på internet o se om jag hittar något fint till Målle.


    

han är verkligen sin Pappa upp i dagen.



Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards