MammatillMolle

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Sandra - 17 september 2010 09:08

Vill så gärna åka till Ullared, handla alla julklappar och ettårs presenter till Målle där. Billigt och bra! Om vi åker så åker vi i slutet av oktober eller i början av November. Åker nog dit tillsammans med Mamma o Pappa. Även Fia och Henke skulle dit i samma veva, så det skulle vara super kul : ) Så nu håller jag tummarna på att vi åker dit.. Det blir även Målles första resa... Till Ullared : )


Snart är det bara två månader kvar, sen är min lilla Skrutt 1 år. Gud vad tiden går fort. Man hinner inte ens med. Kommer inte ens ihåg att han varit en liten Bebis. Nu är han så stor, klättrar på allt kryper omkring och det dröjer inte länge till tills han går. Tror han kommer att gå när han är elva månader faktiskt!! 5 tänder har han också!! Naaaa, min lilla älskling är inte liten längre!! Och jag vill redan ha ett till, men det får vänta ett tag till : )


Undra vad man skall hitta på idag? Tror jag bara skall vara hemma och busa med Målle. Kanske gå ut på en långpromenad med Syster o ungarna!


Nej, nu skall jag kolla runt på internet och se om jag hittar något fint!


Hejsvejs!


  



Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards