MammatillMolle

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Sandra - 14 april 2010 19:02

Idag har jag Linda, Robin och ungarna varit och kollat på en lägenhet till min kära syster och hennes underbara ungar : ) Så vi får se hur det blir med den lägenheten. Efter det blev det matlagning hemma vid Mamma och Pappa som jag och Robin bjöd på. Sen hem, pratade lite med Tora. Robin åkte och fiskade och Mia kom och gjorde mig och Molle sällskap.

Nu ligger Robin och Molle inne i sängen och leker för fullt. Tänkte se på andra avenyn som egentligen är ikväll klockan nio, men tänkte tjuvtitta på internet istället. För orka sitta uppe till klockan nio : P


Igår beställde vi en jättefin bilbarnstol i svart blå. Som Molle kan börja använda när han är 6 månader gammal . Då skall Linda och Johannes överta våran.


Sen har vi snart bokat en resa till Öland om två månader. Heeeela familjen skall med, så det skall bli så kul..


På fredag skall vi in till stan så jag äntligen kan få köpa mina converse skor : )


Undra hur Melker har det, får ta och ringa dit i morrn!


Älskar mina pojkar.


Trevlig kväll på er.



Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards