MammatillMolle

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Sandra - 23 december 2010 13:02

i natt när jag inte kunde sova så låg jag och tänkte på förlossningen med Målle. Vilket helvete det vara om man tänker efter, har inte tänkt på den så mycket faktiskt. Jag låg i värkar i 25 timmar, hade sjukligt jäkla ont, tog alla bedövningar o grejer man kunde tänka sig, ingenting hjälpte. Sen fick jag ta ryggmärgsbedövningen och den hjälpte, då kunde jag vila o prata klokt med Robin. Men bara i en halvtimme, sen var det dags att krysta! det var nog det som gjorde ondast! Sen skall jag ju föda i Augusti igen, och det ser jag inte fram emot : ) Ingen förlossning är ju som en annan. Men denna gång vill jag att det skall gå fort, fortare än den förra!!

Minns också när Målle kom upp på min mage, blodig, slemmig och hal, Robin blev helt vit i ansiktet och var tvungen o gå ut o röka, hahahahaha!


nej nogpratat om förlossningar, men det är det enda jag har i mitt huvud just nu!

Jag skall bli tvåbarnsmamma o det är väldigt stort för mig. Och jag längtar väldigt mycket. Ett tjejnamn o killnman har vi också!! Men det är hemligt.


  


Av Sandra - 23 december 2010 12:38

I morgon är det julafton : ) Och jag känner mig som ett litet barn på fem år, haha! Så i natt blir det övernattning hos mor o far. Som jag längtat...

Nu ligger Målle o sover och när han vaknat så skall vi packa på oss kläder o åka pulka. Målle fick en julaklapp i förskott av sin u n d e r b a r a Moffa, Pulka!! han älskar den!!

 

Sen väntar vi in resten av familjen som kommer sen. Robin jobbar.

Pappa, Linda, Nora o Eddie är i stan!

Mamma står i köket och steker hemmagjorda köttbullar.

Riktigt goda!


  

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards