MammatillMolle

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Sandra - 26 december 2010 09:42

Igår blev det inget bloggande BARA föra att jag satt och spelade WII som vi fick av Mamma o Pappa i julklapp : ) Hur kul som helst!! Sen fick vi nintendo DS också hur kul som helst. Fick en massa massa fint faktiskt. Målle fick ännu mer leksaker och nu får han inte plats inne i sitt rum med allt. Så vi får hänga upp fler hyllor. Men sen när han blivit lite äldre skall vi göra om hans rum och rensa alla leksaker. Kan inte förstå att vi kan ha samlat på oss så mycket på så kort tid! Han leker ju inte ens med hälften!!


Annars har våran jul varit underbar. På julaftonsnatten så blev Nora magsjuk och spydde som bara den, så det hoppas jag att vi här hemma slipper gå i genom!!


Sen har vi då mitt illamående som går upp och ner hela tiden. Så fort jag ätit så känner jag att jag vill spy, får kvällningar men kommer inget vill att det skall försvinnannars är det underbart att vara gravid igen. Tänker egentligen inte så mycket på det eftersom det syns ingenting förutom att magen är sjukt svullen. Men snart så, då går jag där med en STOR mage igen : )


Idag skall vi hem till Robins Farmor o hälsa på. Efter det blir det pulkaåkning.

Sen korv med bröd o mos och massor med LÖK : )


Nej, kolla lite bloggar innan jag skall mysa med Robin å Målle!!


PUSS

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards