MammatillMolle

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Sandra - 13 december 2010 18:53

Sitter i sängen o lyssnar på Målla o Robin som sitter o leker inne i Målles rum, hör en massa skratt och skrik : ) Underbart att höra! Älskar mina pojkar vansinnigt mycket   Vad hade jag gjort utan dom? O hur hade världens sett ut?

Tänkte sätta på en film i sovrummet nu o ligga o mysa, innan Målle skall sova!

När han somnat så skall jag o Robin kolla på en film i sängen!!

För i morrn blir det upp tidigt för att åka in till stan! Hatar att åka så långt i detta väder bara, halt och jävligt!


Nej ni alla får ha en underbar kväll, för det skall iaf jag ha!!

Av Sandra - 13 december 2010 16:51

Idag är det ju den 13e december och det är Lucia dagen! O Målle vaknade i morse och sa att han ville vara en pepparkaka och självklart så fick han vara det!

Titta så läcker han är : )

 

      

 

Såååå otroligt söt Mammas lilla ögonsten! Älskar dig mest av allt på denna jord, o lite till : )

Av Sandra - 13 december 2010 11:12

Snart är det julafton och jag har inte köpt en enda julklapp ännu! Men i morrn skall det shoppas! Kommer inte bli så många julklappar då vi inte skall köpa till så många!! Målle skall självklart få några stycken, men vet inte vad jag skall köpa. Hans rum är fullt av leksaker, allt får nästan inte plats! Kläder tänkte jag köpa på mellandagsrean! Vi får se!!


På tal om mellandagsrean så skall Robin tatuera sig. Funderar på om jag också skall göra det? Vill skriva Målle o hans personnummer, men vart på kroppen? Någon som har några braiga förslag??


Nej, kolla lite inredning .


hej!

Av Sandra - 13 december 2010 11:07

Nu har jag bestämt mig hur jag vill ha Målles rum! Och fint kommer det att bli, får se om jag hittar lite inredningssaker i stan i morron!!


  

Dom här förvaringsbackarna skall jag iaf köpa till han!


Kommer bli super...



Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards