MammatillMolle

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Sandra - 7 december 2010 15:10

Naa, vad liten Målle var här : )


  


Många många tjejer säger att dem aldrig tänker skaffa barn.

Den tanken har ALDRIG slagit mig. Innan jag fick Målle sa jag länge att jag ville ha barn! Och att skaffa barn är det bästa som kan hända en!

Målle är verkligen det bästa som finns i mitt liv, utan han vore jag ingen!

Mamma älskar sin lilla Prins mer än allt annat på denna jord!!



Av Sandra - 7 december 2010 14:37

Vet ni vad jag kom på?

Idag har jag ätit min antibiotika i sju dagar, Målle har sovit dåligt i sju nätter! Och det stod på blanketten att tabletterna kunde gå ut i mjölken. Och det har det troligtvis gjort på Målle, det är nog därför han sover så dåligt och inte kan komma till ro. Han vaknar en gång i halvtimmen o svider, gråter och snurrar runt i sängen! I natt spydde han som tusan och efter det så la han sig på magen och sov i tre timmar! Så han kan ju ha mått illa och haft ont i magen, men i sex nätter innan denna?? Hm, vet inte! Får se hur han kommer sova i natt , har inte tagit min tablett idag!


Annars idag så har vi varit uppe vid syster hela dagen. Jana kom också upp en sväng! Linda har stått och bakat hela dagen nästan! Kan inte fatta hur hon kan ha så mycket energi som hon har, ensamstående till två barn, sover dåligt på nätterna och pluggar! Du är duktig Linda!

 

JAAAAAAAAAAAAAAA.

Nu är mina pengar på gång in : )

Kommer få en STOOOR summa med pengar! Och på lördag blir det shopping.

Älskar att shoppa!


Orkar inte skriva mera! Hejhej!

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards