MammatillMolle

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Sandra - 20 december 2010 20:39

Nej, nu skall faktiskt jag sova! Är svinigt trött. Målle somnade för fem minuter som först! Övertrött var han! I morrn kanske vi skall leka med Freja o Maria : )

Men godnatt o sov gott.

Av Sandra - 20 december 2010 18:27

Målle kryper runt o säger MAMMA MAMMA MAMMA hela tiden, ibland säger han PAPPA..... När Robin försöker övertala han till det : )

Underbart att höra tycker jag!

Av Sandra - 20 december 2010 17:24

Min fotograf till syster har tagit kort på min underbart fina son idag!


                

Av Sandra - 20 december 2010 11:58

Nej hörrni, blir ingen julgran för oss inte.

Målle kan inte hålla sig i från den och skulle dra ner alla kulor : )

Min lilla vilde : P Är på allt verkligen, så här hemma är det full rulle varje dag!

Men som tur är så skall vi vara hemma vid Mamma o Pappa hela julen , o dom har julgran, så vi skall se hur länge den kommer få stå : )

Ser verkligen fram emot jul detta år. BARA för att jag har Målle tror jag!

Mycket pulka åkning kommer det iaf att bli!

Längtar tills julmaten, men den maten kommer nog upp rätt fort igen skulle jag tro. Haha!!


  

Av Sandra - 20 december 2010 11:43

Har jag berättat för er någon gång att jag är l y c k l i g ? Går nog inte att bli lyckligare... Har världens finaste pojkvän, som verkligen ställer upp för mig vad det än är. Jag älskar dig Robin av hela mitt hjärta!!! Jag har världens finaste son, som jag verkligen älskar HÖGST av dem alla, kan inte föreställa mig ett liv utan han, Mamma älskar dig mest av allt på denna jord. Min Mamma, min Pappa, min Syster och mina små underbara ungar Nora o Eddie, vad hade jag gjort utan er? Är så glad att jag har er, älskar er obeskrivligt mycket!

Har även många fina vänner som jag bryr mig om och älskar!

Och sen att jag skall bli tvåbarnsmamma gör mig ännu lyckligare : )

Är så förväntansfull och nyfiken vad som ligger inne i magen.

Blir det en tjej eller kille?

Kommer h*n ha mycket hår på huvudet?

Kommer h*n bli likt mig eller Robin?

Kanske en kopia av Målle?

Ja, det får vi veta om ett tag, ett bra tag.. Men hoppas att tiden kommer gå fort!

Och Målle skall bli storebror : )


Vi skall iaf kolla könet på ultraljudet har vi bestämt! Vad tror ni att det kommer att bli? Kille eller tjej?

 

  

 

Av Sandra - 20 december 2010 11:35

Har varit uppe vid syster nu på fika, Martina var där med sin fina mage, inte långt kvar tills den lilla kommer ut! Tror det är en liten tjej!! : )

Linda o Emilia kom upp en sväng också.

Nu sitter jag nere vid mig . Målle ville sova! Så han ligger o snarkar så sött här bredvid mig!


Skall kanske förbi Johanna o Tuva en sväng sen.

Dom har jag verkligen inte träffat på evigheter.


Skulle egentligen ut i snön men det ska vi göra när Robin kommer hem tänkte jag! Borde städa också men det orkar jag verkligen inte idag!

Mår illa o har bara fått spytt en gång idag. Håller tummarna på att jag inte kommer ha så här hela graviditeten.

Det enda jag kan äta typ är chips : ) Men det gör inte mig något!

När jag väntade Målle åt jag en chipspåse om dagen .

Älskar chips.

 

Hejdå!



Av Sandra - 20 december 2010 08:29

Idag blir det nog ut i snön o leka som aldrig förr!

Ha en bra dag alla kära läsare : )

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards