MammatillMolle

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Sandra - 4 december 2010 21:44

Förut när Robin kom hem så hade han köpt en stoooor bikett rosor till mig : )

Vad gullig min Älskling är!!

Jag älskar dig Robin.

 

  

Av Sandra - 4 december 2010 17:19

V I S S T   J A ! ! ! 

Måste ju för tusan skryta lite .

Har inte rökt på 5 hela dagar nu, kan ju bero på att jag varit sängliggandes, MEN nu när jag i stort sätt är frisk igen så har jag ju inte heller rökt!

Så jag tycker att jag är bra duktig iaf!

Håller ni inte med mig??

 

  

Av Sandra - 4 december 2010 17:02

20 hela dagar till det är julafton : ) Jag första julen jag verkligen ser framemot. Bara för att jag har lilla Målle o han förstår så mycket mer nu! Undrar bara hur han kommer vara med julgranen? För han är verkligen på ALLT : )

I morgon är det julskyltning här i Slite, vi tänkte gå ner en sväng. Bara en liten sväng, Robin min älskade Robin fyller år i morrn, så han måste vi ju vara hemma o fira : )


Nu i veckan som kommer så skall vi in till stab o STORhandla mat.

Och julklappar till Nora o Eddie! Och självklart lite smått o gott till Målle! Han behöver ha ett par varma vinterkängor. Får se vad vi hittar! ÄLSKAR att shoppa!


Känner mig nästan helt pigg nu faktiskt. Jäklar, tog bara en dag sen jag började med antibiotikan så kände jag mig bättre! Har ännu verk i ryggen i mellanåt. Men det går snart över det med. Så nu orkar jag leka med Målle som vanligt igen : )


Nej, nu orkar jag faktiskt inte skriva mer! Kanske kommer ett inlägg till sen senare!

 Tjingeling tingeling!


Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards