MammatillMolle

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Sandra - 12 december 2010 15:45

Hej igen!

Jag måste ha mycket att göra, detta är mitt tredje inlägg idag : )

Målle ligger o sover igen så då är det bäst att passa på.


I morrn blir det lucia, efter det så hoppas jag att Johanna o Tuva kommer på besök : ) Annars vet jag inte vad som händer! Vara uppe vid syster som vabligt kanske?? : P


Jag vill fixa i ordning Målles rum. Men tänkte vänta tills han blir lite äldre. Vet precis hur jag vill ha det! O Målle kommer älska det!


Jag vet något som inte ni vet...... Tralalalalala!!!!! : D

Av Sandra - 12 december 2010 11:48

Denna tavla har jag beställt till Målle. Med hans födelsedatum, vikt , längd och allt!


  

Av Sandra - 12 december 2010 11:02

Målle har fått tillbaka den där jävla hostan igen. Igår hostade han så mycket så han spydde, MYCKET!! hela natten har han hostat fast utan att vakna utav det! Så han har svit hur bra som helst i natt och vaknade halv nio i morse : )

När vi vaknade så gick vi upp och åt frukost HELA familjen, alltid lika mysigt!!

Nu är vi hemma o Målle ligger o sover, när han vaknat skall vi hem till Svärmor o umgås lite, Robin skall fixa med bilen idag!


Ikväll skall jag se en bra film jag köpt på konsum. Om Målle somnar tidigt ikväll. Annars orkar jag inte!


Jag längtar tills tisdag. Då skall det shoppas.

Jag Robin och Målle skall få kläder!

Välbehövligt.

Mamma o Mia skall också med.


Gud vilka ointressanta inlägg jag skriver!

Men har faktiskt inget att skriva!

Så jag avslutar mitt inlägg här.


  

Älskar min fina pojkar!

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards