MammatillMolle

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Sandra - 16 december 2010 12:42

När Målle sover så har jag enormt tråkigt!

Städa behövs inte, se tv är tråkigt. Så jag kan bara sitta vid datorn o glo!

Och det är inte alltid så kul.

Det enda roliga nu, det är att jag smsar med Johanna just nu : ) Om lite hemligheter!

När Målle vaknat skall han få lunch. Sen umgås lite med Mamma!


Vilket otroligt ointressant inlägg, men har man inget att göra så är det lätt hänt!


Kan ju skriva upp vad jag köpte i stan..


  • Robin fick byxor, tröjor, playstation 3 spel, och en keps!
  • Målle fick massor med tuffa kläder. Killen börjar bli stor nu, köper nästan bara kläder i storlek 86 nu : )
  • Skit snygga sängkläder från Åhlens, sjukt dyrt där inne men det var det värt.
  • Grejer till badrummet.
  • En ny matta till tvrummet.
  • Julklappar till Nora, Eddie, Pappa och Målle.
  • Lite saker till Mamma som hon fick välja ut själv.
  • Snygga stora kuddar som skall ligga på sängen!
  • Målle fick ett par skit snygga vinterkängor.
  • En storhandel på Willys.

Fan nu minns jag inte mer! Men nöjd är jag med allt iaf.


Hejdå!

Av Sandra - 16 december 2010 12:15

Dessa fina änglar fick jag av min u n d e r b a r a  Mamma : )


  

Av Sandra - 16 december 2010 12:11

Det var hemskt vad statistiken har ökat. Undra vad detta kan bero på? : )


Ja hörrni....

I natt vaknade Lilleman och spydde och sket. Han var så lös i magen så att det rann i genom hela blöjan. Synd om han! Att han aldrig kan få vara frisk.

Men han är ändå pigg som en nötkärna! Så det är skönt.

Idag har han bara bajsat två gånger.. Inte spytt.


Idag har vi bara suttit inne på Målles rum o lekt o lekt o lekt. Så roligt att leka med han nu när han förstår mer.

Goa unge!!


Idag sen när Robin kommer hem så skall vi laga någon god middag tillsammans med Mia..


Nej, kolla lite bloggar kanske??

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards