MammatillMolle

Alla inlägg under januari 2011

Av Sandra - 4 januari 2011 12:35

Nu är stjärn tapeter beställda till åta med stora svarta stjärnor på, skit snygga! Nu skall jag bara hitta den svarta runda mattan med en vit stjärna på. Sen inredningen. kommer bli kanon snyggt.

 

  

Av Sandra - 3 januari 2011 21:55

Godnatt.

Av Sandra - 3 januari 2011 13:06

Skall fixa iordning Målles rum inom kort. Men har inte bestömt hur jag riktigt vill ha det ännu, så jag tänkte att ni skulle hjälpa mig!! Antingen så vill jag ha ett pirat rum eller så vill jag ha ett stjärnrum! Det lutar mest mot stjärnrum. vad tycker ni?

 

Hjääälp..

Av Sandra - 3 januari 2011 12:53

Idag har Pauline o Oliver varit på besök, var bra länge sen! Kul var det, drack kaffe åt kålpudding o lekte. Linda o ungarna kom också ner på en kopp kaffe. Sen blev vi hungriga o Linda började laga spagetti och köttfärsås, jätte gott! Sen gick dem upp och Pauline o Oliver åkte. Nu sover Målle som en stock.


    


Molliver dag idag!

Av Sandra - 2 januari 2011 19:17

Nyss hemkommen från Mia, har ätit god mat och badat : )

Nu ligger jag i sängen tillsammans med mina älsklingar och tittar på Mamma Mu.


I morgon blir det som vanligt igen, Robin skall börja jobba, men jobbar bara måndag och tisdag... Sen ledig : D

 

Pauline och Oliver kanske skulle komma o hälsa på i morgon och det var ett bra tag sen, så jag hoppas att ni kommer!


Alldeles straxt skall jag få min kära att sova sen kolla på någon bra film. Tror det blir någon bra julkalendare.

 

........

 

Heeej!


Av Sandra - 2 januari 2011 13:11

Fick en kommentar av en "SUNE" Där det stod att jag var bara fet på denna bild. När jag väntade Målle så var inte min mage så stor o svullen. Men denna gång så blir min mage väldigt SVULLEN. O sen att din kompis är i vecka 14 o det inte syns ett dugg, det struntar jag i för det är olika på personer. Jag är svullen om min mage så låt mig vara det!


  

Av Sandra - 2 januari 2011 12:52

Idag har hela familjen varit och åkt pulka tillsammans, Målle tyckte inte det var lika roligt att åka pulka i backen som att bli dragen på bara vägen! Så för våran del blev det inte långvarigt, vi åkte hem till Mamma o Pappa o väntade på dom. När dom kom hem så grillade vi korv på gården, hur mysigt som helst, men kallt!

Nu är vi hemma, målle sover o Robin håller på med Målles fotoalbum.


Skall hem till Mia när han vaknat och äta världens godaste mat..... KÅLPUDDING : )

 

                  

 

Visst ser han road ut : )

 


Av Sandra - 1 januari 2011 11:39

Lilleman sover och det borde jag också!

Men har så svårt att gå o lägga mig så här på ljusa dagen..

Tror jag skall lägga mig o soffan o mysa med Robin o kanske somna i hans famn!

 

Godnatt!

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards