MammatillMolle

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Sandra - 25 januari 2011 11:27

Kom nyss hem från församlingshemmet. Målle ligger och sover som han alltid gör efter vi kommit hem därifrån. När han vaknat så skall syster o ungarna komma ner, vi skall göra våfflor tillsammans idag. Och jag som just nu sitter med en stor chipspåse framför mig. Och är sugen på en stor kebabrulle : )

Skall alldeles straxt sätta igång med städningen innan Målle vaknar igen, han har en hemsk hosta i mellanåt, så hoppas han inte vaknar av den!!


Då har syster Linda beställt biljetter till Mojjes konsär. Skall bli hur kul som helst : ) Vi blir ett stort gäng som åker in. och förhoppningsvis får vi sitta längst fram.. Någon mer som skall dit?

 

  

 

Snart är det sommar och jag kommer verkligen vara HÖGGRAVID.. Varmt kommer det vara : ) Men det är det värt, skall ju få en liten bebis till... Och Målle skall bli storebror : ) Får vänta med att köpa kläder. Hoppas jag rasar ner i vikt lika fort som efter Målle!


Nej, nu måste jag sätta igång med städningen så Robin inte kan klaga på att det är stökigt när han kommer hem : )



Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards