MammatillMolle

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Sandra - 6 januari 2011 14:49

På lördag skall vi hem till Pauline, Micke och Oliver, vi skall laga thai mat tillsammans. Bästa maten som finns, förutom kålpudding då : )

 

  

 

Nu har jag och Målle gått och städat här hemma lite.

Robin kom nyss hem och vi skall alldeles straxt börja med maten!

Haha, känns som att det är det enda jag tänker på nu..




Av Sandra - 6 januari 2011 10:53

GODMORGON!!

 

I natt har det inte blivit mycket sömn, vissa nätter har Målle verkligen behov av att ligga vid bröstet och snutta i timmar. Försöker ge han nappen istället men han spottar ut den och söker efter bröstet istället. Måste sluta amma nu innan bebisen kommer.

Någon som man ge mig några bra förslag på att sluta amma kanske?

 

Jaja. nog pratat om ammning!

Idag vet jag inte vad dagen bjuder på.

Skall nog hem förbi Mamma o Pappa en sväng sen tror jag.

Vid tre tiden kommer nog Mia hit på middag.. Potatisgratäng och kött o någon god sås hade jag tänkt : )

 

Jaa, alla mammor, på söndag klockan två är det församlingshemmet. Skall avsluta julen tillsammans. Så alla sugna mammor kom dit då!!

 

Heeej!

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards