MammatillMolle

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Sandra - 9 januari 2011 18:19

Min son är glupsk : )

han kan äta tills han spyr, finns inget stopp!

  

Av Sandra - 9 januari 2011 18:08

Har ju glömt att berätta hur vi hade det hemma hos Pauline, Micke och Oliver igår. Var ju meningen att vi skulle göra thaimat tillsammans, men jag och Pauline var för hungriga för att stå o laga mat så killarna åkte och hämtade kinamat istället, friterad kyckling med ris och sötsur sås. HUR GOTT SOM HELST.. Skulle jag kunna äta varje dag. Efter det så hade Pauline gjort någon god efterrätt, minns inte vad den hette nu men gott var det iaf.. Målle blev rätt så trött efter ett tag så vi fick åka hem. Han somnade direkt jag bara satt han i sin stol i bilen!! Men tack familjen Lind/Mårtensson för en mysig dag/kväll!!

 

Idag vid halv två gick vi och hämtade upp Maria och Freja för att gå till kyrkan och sjunga. Det är inget för ettåringar det där, men det gcik bra ändå, Jag och Maria o ungarna fick hålla oss lite längre bak : ) Efter kyrkan gick alla till församlingshemmet för fika och dans runt granen : ) Kul var det och Målle var helt slut efteråt och somnade i vagnen som nästan aldrig händer annars : ) Nu är han pigg igen, han och jag har tagit ett bad. Så skall vi snart sätta på en film i sängen och ligga o mysa.


I morgon är det inskrivning. Skall bli spännande!!

Vill att det skall bli vecka 18 så jag kan få åka in på ultraljud och kolla vad det ligger där inne.

Vad tror ni??

 

Nej sätta på film och mysa med mina underbara pojkar.

 

  

Den finaste människa som finns på denna jord.

Min son Målle Hedberg!

Mamma älskar dig av hela sitt hjärta!!!!

Av Sandra - 9 januari 2011 09:24

Gooood moooorgon!


Morgonen här hemma började med fruskost sen storstädning. Håller på för fullt men tänkte ta en liten paus! Så jag hamnade framför datorn, hur kan det komma sig ? : ) Men iaf, idag skall vi till församlingshemmet. Skall först gå och möta upp Maria och Freja! Efter det blir det pulka åkning tror jag!!


I veckan händer det mycket.

På måndag är det inskrivning, KUUUUUL : )

Tisdag kommer Pauline och Oliver ut, syster skall ta kort på söta Oliver.

Onsdag kommer Martina ut så vi skall få träffa lilla Nadja : ) : )

Skall träffa Lina o ungarna någon dag också!

Det var väl allt jag kom på .... Haha!!!!


Nu måste jag snart sätta igång igen..

Skriver sen o då lägger jag in bilder också!

Hej!





Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards