MammatillMolle

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Sandra - 5 januari 2011 11:45

Barnet

Alla anlag till organ är i princip klara. Ett känsligt utvecklingsstadium har passerats.

Nu ska den lilla mest koncentrera sig på att växa och mogna.

Längd huvud till stjärt 37 mm.

Mamma

Brösten fortsätter att växa och det kan vara bra att börja använda en stöd-behå. Din livmoder har växt.

Risken för missfall är större under de första tolv veckorna, men oroa dig inte, det är inget du kan påverka. Lev sunt, ät bra, rör på dig och sov när du är trött.


  


Ja ni, har gått 9 fulla veckor och går idag in i vecka 10. Hemskt vad fort det gått ändå. och jag är lyckligare än någonsin : )

Av Sandra - 5 januari 2011 11:36

Bloggade knappt något igår. Så jag får passa på nu när Målle sover!


Igår åt vi lunch tillsammans med LInda o ungarna o Marit och ungarna. Fick hålla i lilla Engla, tänk att Målle varit så liten och att jag snart skall ha en till : )

Men iaf. Umgicks där uppe lite tills jag o Målle gick ner och tog ett bad tillsammans. Senare på kvällen var vi hemma vid Mamma o Pappa en sväng.


Idag har det blivit fika med Pauline o Oliver uppe vid Syster.


Snaaaaart är det Mojje i Visby som vi och ett stort gäng skall åka in och kolla på. Ska bli hur kul som helst : )

 

Robin ringde nu o sa att han snart kommer hem med en pizza till mig. GOTT!

 

Undra om min mobil kommer idag som jag beställt. Och sen hoppas jag på att Målles tapeter kommer också!


HEJ...


Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards