MammatillMolle

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Sandra - 15 januari 2011 13:05

Vilken natt vi haft.. Målle blev genom förkyld igår på dagen och det blev värre i natt, så i natt har han inte kunnat sova, han har varit ledsen, min lilla Bebis. Nu ligger han i min famn och sover och jag skriver med en hand.. Robin är ute och fixar med bilen..


Köpte ju nya järntabletter för någon dag sen. Dom kunde jag inte heller äta. Blev helt lös i magen och fick hemska magsmärtor av dem. Vet egentligen inte omdet berodde på järntabletterna men fick en sådan smärta i sidan under ena bröstet så gick det upp mot halsen på sidan så jag började störtböla, fick ingen nästan ingen luft. Syster ringde in till akuten dom trodde det kunde ber på en propp i lungorna, men eftersom att det gick över väldigt fort så var det inte det. Sen vet jag inte heller om det beror på att jag är gravid, att allt flyttar sig i magen för att göra plats för bebis, vad tror ni? Kunde vara stress med.. men har inte känt något mer iaf..


Nog pratat om mig.


Målle bara går o går : )


Ida kommer ner i slutet av månaden  : ) Wooohhooo...

 

Nöjd med inlägget Patricia? :)

 

  

 

En mindre Målle.

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards