MammatillMolle

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sandra - 19 oktober 2010 11:44

Hann lagom inför dörren så somnade Målle i min famn, nu ligger han i sängen o sover som en stock. När han vaknat skall vi upp till syster o ta massor med kort. Så kul : ) Johanna och Tuva skulle också komma o bli fotade. 


Annars idag så har vi varit på församlingshemmet och sjungit o lekt med alla barn. Vi kom på tal om att vi skulle börja gympa på måndagar. Så på måndag  o börjar jag, Linda o Maria på gympa mellan sju och åtta! Får se hur det kommer att gå med min kondition : )


Nu skall jag läsa lite bloggar o vänta på att min underbart underbara son skall vakna!


Hej!

Av Sandra - 18 oktober 2010 19:10

Vilken lång dag det varit idag!

Gick upp klockan sex och har nästan inte gjort ett skit.

Har tagit lite kort, Mia har varit på besök och fikat med Jana, Hugo, Linda o Eddie. Det enda vi gjort typ. Men självklart så har vi busat och lekt som alla andra dagar! I morrn blir det församlingshemmet. Skall kolla hur Målles handavtryck blev : ) Och på torsdag kommer Johanna Snäckerström hit, hur kul som helst. Var år å dar sen man pratade med henne klokt, så det skall bli super kul : )


Nu skall jag mysa med min Älskling o se en film med han! Målle sover sen klockan sju, och lär vakna klockan sex i morrn också.


Trevlig kväll på er!

Av Sandra - 18 oktober 2010 13:52

Mamma&Son

 

 

              

 

Min underbara syster som tagit bilderna! Tack! 

Av Sandra - 17 oktober 2010 19:26

Vårt hem!


            


Nu skall jag se en barnfilm och vräka i mig massa gott!

Natti natti!

Av Sandra - 17 oktober 2010 10:16

Bildregn!!

 

 

  

Målles snickarbänk han fått av sin Momma o Moffa : )

 

Robin tog ut Målles barnstol i tvrummet så han fick kolla på tv. Men har tänkt att jag skall beställa hem hans fåtölj nu i veckan, då kan han kolla på tv när han vill.

    

Dem nya kläderna! Han har även fått två nya kalasbyxor och hängselbyxor och en snygg skjorta till det! Stilig lite kille vi har!

  

Som jag sa. Målle kommer att älska sitt nya tält. och det gör han! Han VERKLIGEN älskar det!  Det första han gör på morgonen när han vaknar är att krypa in där o busa för sig själv.     

Vi har också varit ute och tagit lite kort i det fina höstvädret.

    Målle o hans bästaste vän Oliver.

 

Slut på bilder!

 

Idag har jag haft storstädning här hemma! Så nu är det rent och fint. Skall snart hem till mamma o pappa o se hur dom fått det i tvrummet, pappa skulle tapetsera idag! Tror det kommer bli skit snyggt!

 

Nu skall jag busa med min nyvakna son! Trevlig dag på er!  

Av Sandra - 15 oktober 2010 09:38

Det blir nog fåtöljen med fotpall. Den är lite dyrare, men det är mitt lilla charmtroll värd tycker jag!


Vad händer idag?

Jo, Mamma o Pappa kommer hem idag, har saknat dem : )

Och jag skall få fixa mitt tvrum, som jag nog tjatat om ett par gånger nu :P

 jag älskar att inreda.

O Målle skall få sitt tält idag med som jag sett fram emot.


O ikväll blir det idol med massa gott.

Svärmor kommer o gör oss sällskap : )


Snart när Målle vaknat så skall vi gå ut och ta lite fina höst bilder med syster o ungarna.


Jag älskar min Robin o vår Målle

Av Sandra - 14 oktober 2010 16:40

Nu har jag svårt att bestämma mig, så ni får hjälpa mig! Vilken av fåtöljerna skall jag köpa till Målle när han fyller ett? Varenda jävel som kollar min blogg skall kommentera!!!!!!


    


Hm?




Av Sandra - 14 oktober 2010 12:29

I morse hade jag och Målle sovmorgon till klockan åtta : ) Hur skönt som helst!

Klockan nio typ kom Pauline o Oliver och hämtade oss för att gå till församlingshemmet, innan det mötte vi upp Johanna o Tuva! Så idag gjorde vi handavtryck och fotavtryck av gips. Så det skall bli kul o se hur det blev på tisdag!

Efter församlingshemmet gick vi upp till Linda o ungarna, där även Jana var!

Nu sitter jag nere i min lägenhet o Målle sover.


I morgon kommer Mamma o Pappa hem : )

Och jag skall få fixa iordning vårat tvrum.


Målle skall få sitt lektält, kommer han nog att älska.


Nej nu skall jag prata med mannen min, sen gå upp till alla andra när Målle vaknat!


SNART ÄR DET DEN 18e : )



Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards