MammatillMolle

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sandra - 24 oktober 2010 08:17

Grattis världens bästa Mamma och världens bästa Momma! Vi älskar dig, djupt och innerligt!

 

  

 

 

Av Sandra - 23 oktober 2010 19:14

Idag har jag skickat efter massor med leksaker till Målle till hans 1-årskalas. Och den svarta fåtöljen med fotpall skickade jag också efter! Så nu är jag nöjd med presenterna iaf. Men lär säkert hitta något mer när vi skall in till stan! Hoppas bara jag kommer kunna hålla mig tills den dagen han fyller år. Med att ge han presenterna! Idag fick han är jätte tuff o fin dammsugare som pratar när man går runt med den : ) Robin köpte en radiostyrdbil till Målle. Men jag tror han köpte den till sig själv egentligen, för den har han kört runt med hela kvällen :p


Idag/kväll så har vi vart på middag hemma vid Svärfar, hur gott som helst var det! Annars har vi inte gjort så mycket. Mamma o Pappa var förbi en sväng också!


I morgon blir det långpromenad!!


Och nu skall jag och Robin se någon bra film tillsammans! Målle har sovit sen klockan sju, i hela 14 minuter : )


Men trevlig kväll på er!

Av Sandra - 23 oktober 2010 08:23

Ännu flera bilder.


                 


Älskar min underbara ungar! Stolt Mamma o stolt Moster till världens finaste ungar!


Av Sandra - 21 oktober 2010 12:00

Nu på förmiddagen så fikade jag tillsammans med Linda, Maria, Lina och Jana med barn! Mycket trevligt måste jag säga! Men hur kan det alltid vara så att man tar upp sin förlossning när man sitter så med massor av mammor och barn?

Var tvungen att gå ner till mitt nu, Målle blev så trött så han somnade direkt jag bara la han i min famn, söta unge : ) Och jag sitter som vanligt vid datorn. Skall sen laga taccos med syster o ungarna. Som vi skall bjuda Mamma o Pappa på sen!


Annars händer det väl inte så mycket mer idag, Johanna o Tuva skulle kanske komma förbi sen! Annars tänkte jag ta en långpromenad sen. om Målle tillåter det : )


  Målle o Lilla Freja!

Lilla söta Junior (kusinbarn)

   

Min frina Prins!

  

Hugo, Eddie, Målle o Syster!

Av Sandra - 20 oktober 2010 12:29

I morse hängde jag med Syster o lämnade Nora på dagis! Och jag känner att jag verkligen inte vill lämna Målle på dagis när han är ett som dem flesta föräldrar gör. Tycker det är för litet (min åsikt) Så jag har bestämt för att ha Målle hemma tills han är tre! underbart.

 

När vi kom hem från dagis så satt Lina o Lilla Junior o väntade på oss uppe vid Linda, satt och pratade lite innan vi gick till Humle o Dumle för en fika. Då kom även Johanna o Tuva dit. Sen Sophi också : ) kul att prata lite med Sophi tycker jag, händer ju inte allt för ofta!


Snart skall vi se om Maria hör av sig. För att bli fotad tillsammans med hennes lilla dotter Freja!


Annars händer det väl inte så mycket idag!


Skall ta en cigg nu, hej.

 

Av Sandra - 20 oktober 2010 12:13

Ännu mera bilder.


              


Går inte att beskriva med ord hur mycket jag verkligen älskar min underbart underbara lilla son. Det finaste som finns i hela världen!

Av Sandra - 19 oktober 2010 19:08

Min underbart fina systerdotter. Guuuud så jag älskar henne! Finaste lilla tjejn i världen!


  


Av Sandra - 19 oktober 2010 11:54

<3


  

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards