MammatillMolle

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Sandra - 31 oktober 2010 16:06

Duktiga jag!


Fick något jäkla städryck förut.


  • Dammsugit
  • Dammat
  • Plockat undan
  • Skurat golven
  • bäddat rent sängen
  • Fixat toaletten!

Ja, det var väl i stort sätt det. Nu är det rent och fint! Väntar nu på att Mållemeck skall vakna så vi kan åka hem till mamma o pappa en sväng! Sen blir det den nya hulken filmen ikväll med min underbara älskling!


  


Dem finaste som finns, älskar er <3


Av Sandra - 31 oktober 2010 11:10

I natt har jag och Målle sovit hemma hos Mamma o Pappa. Robin var på rockfesten igår, så jag o Målle passade på att sova där o ha lite lördagsmys med Gurka, morötter, dipp i chips, jätte gott! Målle somnade 20.40 o jag somnade liten stund efter, var sjukt trött! Nu är vi iaf hemma igen, luktade bara bakfylla när vi kom hem i morse : )


Ingenting har hänt annars, Målle är snorig som vanligt! Måste kolla upp det! Kan väl inte vara vanligt att vara snorig så ofta som han?


Helgen som kommer så är det min tur att gå ut o ha kul utan att dricka! Har abolut inte suget för det längre! Jag kan ha kul utan jag! Men vad skall man ha på sig?


Visst ja, var inne i stan i fredags. Köpte ett par skinnbyxor till mig själv. Målle fick 5 bodysar, ett par byxor, overall, mössa och en sjal! Jätte fint alltihop!


Sen kommer vi nu få en ny granne i ettan längst ner. Mitt kusinbarn Andre! Så det blir ett Lövkvist hus här : ) Kul att bara ha släkten i samma hus!


Nu sover Robin också. O det skall jag med!

Lägger in lite bilder ikväll!


Trevlig dag på er!

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards