MammatillMolle

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Sandra - 27 oktober 2010 19:20

I förmiddags klädde vi ungarna varmt för att ha en picknick på stranden. Johanna och Tuva hängde också med. Mysigt var det men också väldigt väldigt kallt, så vi gick till Gahms för att köpa lite smått och gått sen vidare till Lotta. Där hittade Målle en fin kopp till sin Pappa där det stod Pappa på : ) Lagom hemma så färgade Johann håret mörkt, blev jätte fint på henne!! Sen somnade alla ungar här hemma o vi andra blev rastlösa! Senare så gick jag för att hämta ut Målles presenter som han skall få när han blir ett. Och det var inte ett litet paket inte, hur stort som helst så jag fick ta med mig en kundvagn hem : ) Och gud så mycket fint jag beställt till han. Han har redan fått kolla på det, men i morrn skall vi slå in det!

Senare så bestämde jag o Linda oss för att gå ner till Konsum för att hämta dem andra paketena dom var också stora som berg. Så Nora fick ta Målles vagn med en stor kartong på, Linda höll i Eddie samtidigt som hon drog syskonvagnen med två stora kartonger på, jag drog en kundvagn med en stor kartong o höll i Målle samtidigt : ) Vilket krångel. Folket tittade kan jag lova! Men vi fick oss iaf ett gott skratt både ute och i affären, hahahahaha! Det var det jag skulle komma till...... I kartongerna låg det tre fina fåtöljer till Nora, Eddie och Målle! Hur fina som helst. och Målle är sååååå nöjd! Sen blev det baguetter med tonfiskröra istället för lunch, så hungriga var vi !


Ikväll var vi också hem bjudna till Mamma o Pappa på mat, så det tackade vi inte nej till. Nu är vi hemma o Målle har duschat, nu sover han sen klockan sju! Helt slut efter den långa dagen!


I morrn blir det möte i stan. Ser jag fram emot!!!! Eller inte!

Nu skall jag se paradise hotel o äta en tonfiskmacka! Trevlig kväll på er!


 

Målles 1 års presenter!

 

Målles nya snygga fåtölj

        

Sovande ungar!

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards