MammatillMolle

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Sandra - 20 februari 2011 08:05

Hallåhallå!!


Ännu en natt jag inte fått sova något, Målle är i någon period där han bara vill ligga och snutta.. Napp hjälper inte alls! Måste sluta amma nu, tänker inte amma två ungar samtidigt på natten! Så tror jag att Målle kommer sova mycket bättre om jag slutar amma. Men men.


Igår var vi i stan och kolla på Toras utställning hon hade, hon är för jäkelens duktig : )


Målle fick ett par sjukt snygga stuprörsjeans, en ny mössa och en sjal med stjärnor på. Jätte fin var han i det : )

Kollade på massor av bebis kläder med, finns väldigt myclet fint till tjejer.

Ja, jag hoppas vi får reda på könet på ultraljudet, men det skall vi nog hålla hemligt : P


Visst ja, beställde även  en SJUKT snygg syskonvagn igår. Som vi får i början av Juli : ) Sa klick direkt, dom sa även att dom säljt många av dem. så dom är säkert kanon. Bilbarnstol är även fixat, skall köpa Mammas och Pappas grannes när han växt ur den, för bara 500 kronor : )


Bellis, jag har inte glömt magbild, det kommer upp en ikväll! Har bara inte haft orken!! : )


I morrn kommer Pauline Oliver Johanna och Tuva på lunch. MYYYSIGT....


Nu skall jag kolla runt på kläder till ungarna..


Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards