MammatillMolle

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Sandra - 13 februari 2011 15:40

Nu har vi gjort om i sovrummet.

Superduper snyggt : )

Städat är det också.

Tvättar som tusan efter en helg fullt av spya : (

Målle är iaf frisk nu.

Funderar på om jag och Målle skall gå till stranden efter att han sovit klart?

 

Nu kolla bloggar. hej!

Av Sandra - 13 februari 2011 10:50

Vilken natt!!  Igår kväll vaknade Målle av en HEMSK hosta, och då menar jag verkligen HEMSK... Han hosatde o hosatde o hostade tills han spydde riktigt mycket. Så jag blev orolig och ringde pappa så han fick ringa in till akuten, för jag hade inga pengar på telefonen! Dom sa att vi skulle åka in så det gjorde vi. Vi var inne vid halv tolv och kom inte in förens klockan var fyra. Snacka om att man var rastlös och Målle var sjukligt trött. Robin var och köpte maxmat till mig : ) Men iaf, väl inne så lyssnade dem på Målles andning och lite. Dem kom fram till att han hade en lätt grad av förkylningsastma och ett virus i kroppen. Så vi fick någon medicin som han skall ta tre gånger om dagen! Och inom två veckor skulle vi in till barnkliniken och prata med dem så Målle blir av med viruset. Det kan ju inte vara kul att gå och vara täppt och ha hosta jämt heller. Men min lilla Prins var så duktig då.. NU ligger han och sover. Jag och Robin har bara sovit i tre timmar i natt, var hemma klockan fem och steg upp klockan åtta!


Så det var våran lördags kväll/natt! Vad hade ni för er?

 

Tänkte alldeles straxt börja med någon lunch till Målle, så han får något i magen när han vaknar, han har gått ner i vikt nu stackarn...


Och visst ja... Igår kände jag Bebis i magen igen. Robin fick också känna denna gång : ) UNDERBART!!

 

  

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards