MammatillMolle

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Sandra - 12 februari 2011 11:47

I onsdagskväll blev Målle dålig, han började spy men var ändå väldigt pigg. Han spydde vara på kvällen och en gång på natten sen var han frisk igen! Igår var han sjuk igen, då låg han och sov i min famn nästan hela dagen, till slut gav jag han alvedon då blev han piggare och orkade vara uppe och leka. Han drack mycket vatten och åt lite då och då, äter dom så kan dom inte vara så sjuka, anser jag!!

Nu är han bara snorig och har en hemsk hosta som han ALDRIG blir av med, så på måndag skall vi in till stan och ta massa prover på han så vi får se vad felet är. För här nere på Slite kan dom inte ett skit. Jag tror det är förkylningsastma eller att han har fel på polyperna! Någon som har en son/dotter som har något liknande?


Nu är det Robin som ligger sjuk. Har ont i halsen och i kroppen!

Bara jag som klarar mig. : )


Nu är iaf Målle frisk, men väldigt dregglig då hans kindtand kommit fram.


På onsdag kommer Linda och Siri hit : )

Ser jag väldigt mycket fram emot : )


Nu skall jag kolla vidare på syskonvagnar!

HIttar riktigt ingen jag vill ha!


hejhej!

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards