MammatillMolle

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Sandra - 4 mars 2011 10:37

Det absolut bästa i mitt liv.


  

Av Sandra - 4 mars 2011 10:29

Denna matta skall Målle ha i sitt rum, fin va? : )


  

Beställt och klart.

Av Sandra - 4 mars 2011 10:02

Snart vaknar väl min lilla busunge, då kommer Bellis, Manne Johanna och Casper hit : ) Och i eftermiddag kommer min älskade Mamma hit : )


Målle har sovit hela natten igen men jag är dötrött ändå!!

Har sovit för mycket antar jag : /


I morrn kväll Kommer Johanna, Conny, Casper, Bassan, Bellis och Manne på middag här vid oss. Robin ville bjuda på sin specialare..

Fast vi tjejer ville ha thaimat.

Men Robin är för envis så det får bli det han vill : )


Om BARA tio dagar är det dags för ULTRALJUD..

Kan snart inte vänta längre..

Tänk att om tio dagar får vi kanske reda på vad det är för kön.

Blir glad om det är en pojke och blir glad om det är en tjej!

Men skulle vara kul om det blev en liten flicka eftersom vi redan har en pojk.

Fyra namn har vi kommit på, men vilket är finast????

Tänker dock inte gå ut med namnen i bloggen då jag inte vill att någon skall ta dom : )


Har hittat så mycket fina kläder på Novastar som jag vill ha, men det är ju sjukligt dyrt. Men det skiter jag i. tänker beställa där ändå..


Nej, nu skall jag vila en stund och kolla film innan Lilleman vaknar!


Puss o hej leverpastej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards