MammatillMolle

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Sandra - 3 mars 2011 17:14

I morse mötte jag och syster upp Annelie, Ramona, Bellis, Johanna och ungarna för att gå vidare till församlingshemmet. Idag gjorde vi fotavtryck och handavtryck av gips : ) Sen blev vi bjudna på korv med bröd. mums!!

När det var dags att gå hem så tog vi en promenad så ungarna skulle få sova. en gick vi hem till mitt och fikade och pratade, förlossningssnack : ) Vad annars?


  Freja och Målle : ) Så gulliga tillsammans ..

Söta lilla Casper ..

     

Sen har vi då Målle och Manne som byter napp med varandra hela tiden och ger varandra pussar! Har då ALDRIG varit med om en lugnare unge än Manne! man märker inte ens av han : ) Otroligt söt.

  

Lilla Emilia och Målle som också brukar pussas : )


Sen var det någon som ville se magbild. Så varsågod : )



  


Alla bilderna är lite suddiga, mobilkameran är inte såbra : )

Måste köpa en ny kamera!!


Nu blir det mys med mina pojkar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards