MammatillMolle

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Sandra - 25 juli 2010 19:53

Vilken underbar helg jag haft. Igår (lördag) Sov vi hemma vid Mia, gjorde ävvar för en Linnea o Sebban också. Satt o Spelade Fia med knuff och skrattade nog i genom hela spelat tror jag :P Tror vi var för övertrötta, men mycket trevligt och roligt hade vi. Målle låg o sov som en stock.


Idag åkte vi till seriegården med familjen. Målle var lite rädd i början för gubbarna, men sen tyckte han det var jätte kul. Efter det åkte vi till Lummelundagrottarna, där hittade jag och Robin varsin ring. Sen vidare till en loppis som låg i stan, Robin hittade något till sina högtalare och Målle fick en jätte jätte stor stjärnlampa som han skall ha över sin säng. Åkte sen till Märtas och tog en köttbullemacka, MUUUMMMMSSS.

  

Ikväll har vi varit vid Smöjen och badat, eller Robin, Adam o Sebban badade, vi andra tittade på! Vågarna var så stora så jag skulle aldrig våga mig ut på vatten då.


Ja, vad har mer hänt? Har fått hem Målles kläder som jag beställde i storlek 80, han växer o växer så man hinner knappt med. Min underbara fina son.

  

Träffade även Linda o Emilia en sväng i morse, gud så stor hon redan blivit. Men väldigt lik Linda var hon.


Snart är det Slite marknad. Ska jag gå ut eller skall jag strunta i det? Känner mig inte redo att lämna bort Målle ännu. Så ammar jag ännu, så tänker nog vänta tills jag ammat klart först.


Nej nu skall jag se film med Robin. Bjuder på lite bilder.


                    



Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards