MammatillMolle

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Sandra - 11 juli 2010 21:20

Vilken underbar helg jag haft. I lördags var vi på loppis inne i stan, var packat med folk och mycket fint fanns det. Hittade en fin sulky vagn till Målle, en röd, en ratt till vagn som han älskar! En cykelsadel, måste ha det nu när jag skaffat cykel. Tror Målle kommer älska att åka på cykeln. Och en massa leksaker till han. Jag o Robin hittade mycket fint till hemmet. Bra fynd, gick på endast 500 kronor : )


Efter loppisen drog vi hem för att duscha och fixa oss, sen vidare hem till Svärfar på grillning och kubb. Mycket trevligt, vi sov där. På mogonen så vaknade vi, hem och hämta strandsaker . Sen rusa iväg till St Olofsholm. Målle ÄLSKAR att bada, han blir helt vild : ) 


Snaaaaaart får vi veta : )  


   


Lilleman soven sen klockan halv nio. Tänkte att jag skulle beställa lite kläder till han. Han växer så det knakar, så allt är nästan för smått. Tycker HM är den bästa, men finns nästan inga killkläder alls :S


nej ha en bra kväll! Heeej.  

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards